کاهش وزن با آب‌درمانی

استفاده از آب برای افرادی است که برای کاهش وزن و لاغر شدن دست به کارهایی مانند آب‌درمانی می‌زنند نه تنها نوعی درمان نیست، بلکه کاری کاملاً غیرعلمی و غیراصولی است

کاهش وزن با آب‌درمانی
استفاده از آب برای افرادی است که برای کاهش وزن و لاغر شدن دست به کارهایی مانند آب‌درمانی می‌زنند نه تنها نوعی درمان نیست، بلکه کاری کاملاً غیرعلمی و غیراصولی است. علاوه بر مسمومیّت بر اثر نوشیدن بیش از اندازه آب، کسانی که رژیم غذایی‌شان را برای لاغر شدن محدود به نوشیدن آب می‌کنند به طور حتم یا کمبود انواع موادّ مغذی از ویتامین‌ها و املاح گرفته تا پروتئین‌ها مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: وزن مناسب، تغذیه مناسب


در اثر نوشیدن چند روزه یا حتی چند ماهه آب برای لاغر شدن، عضلات و بافت‌ها‌ی بدن هم به مرور زمان تحلیل می‌روند. در این حالت، بدن نیاز خود را از عضلات و بافت‌ها‌ی ماهیچه‌ای تأمین می‌کند بنابراین تحلیل عضلات قلب، کلیه‌ها و کبد و اختلال در کارکرد آن‌ها، در اثر رژیم غیرعقلانی مانند آب‌درمانی دور از انتظار نخواهد بود.
باید توجه داشته باشید که انجام هر نوع تمرین با بیماری همخوانی داشته باشد. به طوری که راه رفتن در آب با حرکت پا به سمت جلو و عقب به تقویت عضله‌ها‌ی کمر، لگن و شکم کمک خواهد کرد که در موارد کمردردهای مزمن و کوچک کردن شکم کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: سریع‌ترین راه برای کاهش وزن به صورت طبیعی


منبع مقاله :
خدادادی، سلمان؛ (1395)، آب‌درمانی، ساری: انتشارات پارسی‌سرا، چاپ اول
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر