ماهان شبکه ایرانیان

معرفی برترین اپلیکیشن‌های ساعت / آلارم برای ios

در این مقاله به معرفی برترین اپلیکیشن‌های آلارم برای سیستم عامل ios می‌پردازیم. اگر شما نیز از کاربران این سیستم عامل هستید و از اپلیکیشن ساعت پیش فرض برروی تلفن هوشمند خود راضی نیستید، تا پایان همراه ما باشید.

معرفی برترین اپلیکیشن‌های ساعت / آلارم برای ios

منفورترین اپلیکیشن مورد استفاده توسط کاربران برروی تلفن‌های هوشمند چیست؟ جواب بسیار ساده است، اپلیکیشن ساعت یا همان آلارم! درگذشته و پیش از گسترش استفاده از تلفن‌های همراه و تلفن‌های هوشمند تنها وسیله موجود برای کوک کردن ساعت جهت بیدار شدن ساعت‌های متنوعی بودند که کنار تخت خواب قرار می‌گرفتند و وظیفه بیدار کردن صاحبان خود را دراختیار داشتند. حاصل پیشرفت تکنولوژی ادغام وسایل و تجهیزات مختلف و تبدیل آنان به یک دستگاه مرجع یعنی تلفن‌های هوشمند بود که امروزه بسیاری از مردم در سرتاسر جهان از آن‌ها استفاده می‌کنند. شاید در نگاه اول اپلیکیشن ساعت یا آلارم پیش فرض برروی سیستم عامل ios برای استفاده بیشتر کاربران کافی بنظر برسد، اما بسیاری از کاربران نیز هستند که انتظارات متفاوتی از این نوع اپلیکیشن‌ها دارند. برخ به سادگی از خواب بیدار نمی‌شوند و به دنبال پیدا کردن راه حلی برای این مشکل هستند، برخی علاقه دارند تا اطلاعات و اخبار روز شامل وضعیت آب و هوا را بصورت یکجا و بدون پیچیدگی اضافی در اولین دقایق بیدار شدن خود چک کنند و برای اینکار وارد اپلیکیشنی دیگر نشوند و… .  امروزه برای تمام انتظارات شما، اپلیکیشنی وجود دارد!

در این مقاله به معرفی برترین اپلیکیشن‌های آلارم برای سیستم عامل ios می‌پردازیم. اگر شما نیز از کاربران این سیستم عامل هستید و از اپلیکیشن ساعت پیش فرض برروی تلفن هوشمند خود راضی نیستید، تا پایان همراه ما باشید.

Rise Alarm Clock

ساده‌ترین و زیباترین اپلیکیشن آلارم برای ios!

Rise Alarm Clock یک اپلیکیشن استاندارد و زیباست که در سرتاسر جهان بخاطر طراحی مینیمالیست محیط کاربری و ساده بودن استفاده از آن شناخته شده و محبوبیت بالایی کسب کرده است. درحالیکه ممکن است زیبایی و سادگی در بسیاری از موارد نتیجه دلخواه را ایجاد نکند و خود باعث دوری کاربران شود، اما همین دو عامل مهم‌ترین ویژگی‌های یک اپلیکیشن برای تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود که بسیاری از توسعه دهندگان آنان را نادیده میگیرند یا بیش از حد به آن توجه می‌کنند و از هدف اصلی جا می‌مانند! Rise Alarm Clock به عنوان یک اپلیکیشن آلارم که قرار است پس از گذراندن یک روز سنگین و استراحت شبانه شما را برای یک روز کاری دیگر بیدار کند یک جلوه زیبا و دلنشین به همراه دارد. پس از ورود به محیط اپلیکیشن کافیست تا برروی صفحه به سمت بالا یا پایین اسکرول کنید و ساعت مورد نظر خود را با تصویر پس زمینه‌ای که روشنایی آسمان را در آن زمان نشان می‌دهد انتخاب کنید. کشیدن انگشت به طرفین نیز برای روشن یا خاموش کردن آلارم مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین نواهای گوش نواز و آرامش دهنده‌ای برای انتخاب در اپلیکیشن قرار گرفته شده‌اند که می‌توانید از میان آنان نوای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و برروی آلارمتان قرار دهید. همچنین می‌توانید از موسیقی یا دیگر نواهای مورد نظرتان از داخل آیتونز نیز استفاده کنید. شما می‌توانید Rise Alarm Clock را با قیمت 1٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Alarm Clock – Alarm & Weather

یک اپلیکیشن آلارم ساده به همراه اطلاعات آب و هوایی

Alarm Clock یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌های آلارم برای ios است که فارغ از قابلیت‌های لازم برای یک اپلیکیشن آلارم، اطلاعات آب و هوای منطقه شما به همراه ساعت را نیز برروی صفحه تلفن هوشمند شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید آلارم‌های متنوعی را با تنظیمات و صداهای مختلف تنظیم کنید و سپس با خیال راحت بخوابید یا از آلارم‌ها به عنوان یک یادآوری کننده استفاده کنید. استفاده از Alarm Clock بسیار ساده است و شما می‌توانید این اپلیکیشن را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


The Clocks: Alarm Clock, World Clock

مناسب برای کاربرانی که به دنبال ساعت‌های جهانی هستند

The Clocks فوق العاده ساده است و سه ساعت مختلف از 6 کشور متنوع را در سه قالب مختلف به شما نشان می‌دهد. این اپلیکیشن از 500 شهر مختلف در سرتاسر جهان پشتیبانی می‌کند و مناسب برای افرادی است که به دنبال یک نمایش ساده برای نشان دادن ساعت‌های مختلف چند شهر در آن واحد هستند. شما می‌توانید The Clocks را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


Alarm Clock HD

وقتی بیدار می‌شوید، از همه چیز باخبر شوید!

Alarm Clock HD یک اپلیکیشن آلارم با قابلیت‌هایی متنوع است که می‌تواند به سادگی انتظارات کاربران ار برطرف کند. بوسیله Alarm Clock HD می‌توانید با خیال راحت بخوابید و بوسیله نوای مورد علاقه‌تان از خواب بیدار شوید. همچنین این اپلیکیشن علاوه بر ساعت اطلاعات آب و هوا را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و برخی تنظیمات مورد نیاز مانند چراغ قوه و… را در قسمت دسترسی سریع برروی صفحه قرار داده است تا درصورت نیاز بتوانید به سرعت از آنان استفاده کنید. شما می‌توانید Alarm Clock HD را با قیمت 1٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


Alarm Clock – My Music Alarms

تنظیمات فراوان برای افرادی که سخت بیدار می‌شوند!

Alarm Clock – My Music Alarms انتخاب‌های مختلفی را برای تنظیم شرایطی که می‌خواهید بیدار شوید در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید نوای مورد نظر خودتان را انتخاب کنید، تعداد تکرار آن را تنظیم کنید، میزان صدا را تنظیم کنید و… . استفاده از Alarm Clock – My Music Alarms بسیار ساده است و تمام تنظیمات اپلیکیشن در یک صفحه به شما نمایش داده می‌شوند. شما می‌توانید این اپلیکیشن را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان