دور جدید فروش پارس ال‌ایکس اتوماتیک

امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد.در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم می باشد.قیمت نهایی خودرو در این شرایط ، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.

مرحله جدید پیش فروش خودروی پژو پارس LX اتوماتیک ویژه بهمن ماه 96 از سوی ایران خودرو از صبح دیروز آغاز شده است. ایران خودرو در اطلاعیه به کلیه متقاضیان محصولات این شرکت اعلام کرده پیش فروش خودروی پارس LX اتوماتیک با ظرفیت محدود از شنبه 96/11/28 تا زمان تکمیل ظرفیت، به شرح قواعد زیر است.

دور جدید فروش پارس ال‌ایکس اتوماتیک
کل مبلغی که مشتریان باید برای این خودرو نزد شرکت به ودیعه بگذارند 24.5 میلیون تومان است. موعد تحویل خودرو هم خرداد تا شهریور 97 است. 5 رنگ مختلف هم برای خریداران در نظر گرفته شده است. در بخشنامه جدید فروش این خودرو هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه می‌باشد.امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد.در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه فراهم می باشد.قیمت نهایی خودرو در این شرایط ، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر