چلسی هندلر (Chelsea Handler) که یک بازیگر آمریکایی است، بعد از اینکه خانه 11.5 میلیون دلاری خود را به سلیقه خود آرایش داد، تصمیم به فروش آن گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این خانه رویایی و زیبا ادامه مطلب را بخوانید.

این ملک بزرگ در لس‌آنجلس با 2650 متر مربع مساحت با وجود دروازه‌ها و درختان بلند در اطراف، کاملاً پنهان شده و حریم خصوصی آن حفظ شده است. این بازیگر آمریکایی به مهمانی‌های شام زیادی که برگزار می‌کند، معروف است. بنابراین وجود یک آشپزخانه کامل و مجهز در داخل خانه، یک فر مخصوص پختن پیتزا و یک آشپزخانه در حیاط کنار استخر، در این ملک کاملاً طبیعی است.

چلسی هندلر

چلسی هندلر

چلسی این خانه مدرن کالیفرنیایی را در سال 2010 خریداری کرد و سپس با ایجاد تغییراتی آن را به محلی برای سرگرمی‌های خود تبدیل نمود.

چلسی هندلر

چلسی هندلر

چلسی هندلر

چلسی هندلر

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این عمارت، لایه بندی فضای بسته، فضای نیمه‌باز و باز است و اینکه همه فضاهای داخلی به سمت فضای باز خانه گشوده می‌شوند و منظره‌ای فوق‌العاده دارند.

چلسی هندلر

چلسی هندلر

مساحت خانه 572 متر مربع است و 6 اتاق خواب و 7 سرویس حمام آن به سبک میانه قرن آرایش یافته‌اند. درهای شیشه‌ای از کف تا سقف برای ارتباط کامل داخل با بیرون به راحتی باز و ناپدید می‌شوند. برای مثال اتاق نشیمن رو به پاسیو و استراحت‌گاه باز می‌شود و درهای اتاق خواب برای ورود به بالکن ناپدید می‌شوند.

چلسی هندلر

چلسی هندلر

سوئیت اصلی یک بالکن با یک وان آب گرم و استخر 15 متری خصوصی دارد و به حمامی با سونا متصل می‌شود. همچنین این اتاق خواب که متعلق به چلسی بوده است دارای اتاق لباسی بزرگ مخصوص این هنرمند است.

چلسی هندلر

چلسی هندلر

چلسی هندلر

چلسی هندلر