ماهان شبکه ایرانیان

بازگشت شخصیت «مجید جوادی» به سریال ضد ایرانی «هوملند»

قسمت جدید از سریال ضد ایرانی «هوملند» در حالی ساخته می‌شود که شخصیت «مجید جوادی» بار دیگر در داستان فیلم گنجانده شده است.

بازگشت شخصیت «مجید جوادی» به سریال ضد ایرانی «هوملند»

به گزارش سینماپرس، ساخت قسمت جدید از سریال «هوملند» در حالی مراحل پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد که «شاون تاوب»، بازیگر نقش «مجید جوادی»، فردی فریبکار و روانی در حال مذاکره برای بازگشت دوباره به این سریال اشت.

«مجید جوادی» با نام مستعار «زرین»، یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون پیشین وزارت اطلاعات معرفی می‌شود که در انفجار مقر سازمان سیا در آمریکا نقش اصلی را بر عهده دارد.

نکته جالب توجه آنکه تیپ ظاهری فردی که زرین نامیده می‌شود بی‌شباهت به وزیر خارجه کنونی ایران (با عینک و ریش پروفسوری) نیست که البته مشابهت نام خانوادگی «جوادی» با «جواد» (نام کوچک وزیر امور خارجه کشورمان) و شباهت لقب Zarin با Zarif نیز در القای این مشابهت بی‌تأثیر نیست.

 انفجار مرکز یهودیان در آرژانتین، ماجرای میکونوس در آلمان و انفجار برج‌های الخبر در عربستان سعودی، همه به آقای زرین نسبت داده می‌شوند. در ادامه متوجه می‌شویم که زرین پیش‌تر مأمور ساواک نیز بوده و با آمریکایی‌ها تعامل داشته است.

نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر نیز در توصیف شخصیت «زرین» در خبر جدید خود از سریال «هوملند» می‌نویسد، شخصیت «جوادی» در قسمت سوم مرتکب هر کار خبیثانه‌ای که ممکن از یک انسان سربزند حتی قتل وحشیانه و بیرحمانه همسر و دختر خوانده‌اش نیز می‌شود. او شخصیتی روانی است که به هیچکدام از گفته‌هایش نمی‌شود اعتماد کرد و حتی برای لحظه‌ای نمی‌شود از او چشم برداشت.

مخاطبان اولین بار در قسمت سوم سریال «هوملند» با این شخصیت آشنا شدند.

بنا بر این گزارش، «شاون تاوب» که اصلیتی ایرانی دارد، بیش از هر چیز با بازیش در نقش مغازه‌داری به نام فرهاد در فیلم «تصادف»، فیلمی که برنده بهترین فیلم اسکار شد، شناخته می‌شود.

تاوب را در فیلم‌هایی چون «مرد آهنین» و «بادبادک باز» و در سریال‌های پربیننده‌ای چون «گمشدگان»، «شانس»،‌«مالکوم در میانه» و «سوپرانوز»، هم نقش‌های کم اهمیتی داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان