ماهان شبکه ایرانیان

هوآوی پی ۲۰ پلاس؛ چند برابر قدرتمندتر از پی ۱۰ پلاس!

این تلفن هوشمند باتری ۴ هزار میلی‌آمپر و نمایشگر همیشه روشن خواهد داشت.

هوآوی پی 20 پلاس؛ چند برابر قدرتمندتر از پی 10 پلاس!

این تلفن هوشمند باتری 4 هزار میلی‌آمپر و نمایشگر همیشه روشن خواهد داشت.

تلفن‌های هوشمند هوآوی از خانواده P20 قرار است در 27 مارس 2018 طی یک رخداد مطبوعاتی اختصاصی در پاریس معرفی شوند. پس معرفی آنها در کنگره جهانی موبایل 2018 بدون تردید منتفی است.

انتظار می‌رود در این کنفرانس ویژه هوآوی 3 تلفن همراه جدید به طور رسمی پرده‌برداری شوند که مدل‌های هوآوی پی 20، پی 20 لایت و پی 20 پلاس یا شاید پی 20 پرو از آن جمله‌اند.

طبق جدیدترین اطلاعاتی که از توییت‌های @funkyhuawei (یا فانکی هوآوی) به دست آمده است به نظر می‌رسد پی 30 پلاس با باتری 4 هزار میلی‌آمپر و مهم‌تر از همه نمایشگر همیشه روشن عرضه شود.

تا کنون، فقط تلفن هوشمند میت 10 پرو در این خانواده هوآوی بوده که نمایشگر همیشه روشن و باتری 4 هزار میلی‌آمپر داشته است. به همین دلیل، گمان می‌رود که میان‌افزار یا فرم‌ویر این محصول شباهت ساختاری زیادی به میت 10 پرو دارد. البته، همان طور که می‌دانید این نسخه نهایی پی 20 پلاس نیست و هنوز زود است در مورد مشخصات فنی آن حکم قطعی صادر کنیم.

از طرف دیگر، وقتی پی 10 پلاس باتری 3750 میلی‌آمپر دارد، برخورداری از ظرفیت 4 هزار میل‌آمپری برای یک محصول جدیدتر خیلی شگفت‌انگیز نیست؛ حتی می‌شد آن را از پیش حدس زد.

اما نکته مهم وجود نمایشگر همیشه روشن در پی 20 پلاس است که احتمال می‌رود از نوع اولد (OLED) باشد. الزامی در استفاده از این نوع نمایشگر نیست؛ گر چه، ترکیب این دو فناوری با هم محصول خارق‌العاده‌ای را به در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. افزون بر این، به دلیل داشتن تورفتگی در گوشه‌های نمایشگر که قبلاً در مورد آن صحبت کرده‌ایم، تمایل برندهای مختلف به استفاده از نمایشگر OLED در تلفن‌های هوشمند پیشرفته روز به روز بیشتر می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان