مشخصات فنی و قیمت محصولات جدید سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸

مشخصات فنی و قیمت تلفن‌های هوشمند و جدید سونی با مدل‌های Xperia XZ۲ و XZ۲ Compact که قرار است در MWC ۲۰۱۸ معرفی شوند لو رفت!

مشخصات فنی و قیمت محصولات جدید سونی در کنگره جهانی موبایل 2018

مشخصات فنی و قیمت تلفن‌های هوشمند و جدید سونی با مدل‌های Xperia XZ2 و XZ2 Compact که قرار است در MWC 2018 معرفی شوند لو رفت!

در مدل نمونه‌ یکی از این محصولات که به تازگی منتشر شده است، مشخصات فنی اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت مشخص شد.

از ویژگی‌های مشترک این دو محصول پردازنده اسنپدراگون 845، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر Gorilla Glass 5 با نسبت تصویر 18:9، عدم وجود هدفون 3٫5 میلی‌متری و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی را می‌توان نام برد.

البته، تفاوت اصلی در این دو تلفن هوشمند در ابعاد نمایشگر است. مدل XZ2 نمایشگر 5٫7 اینچ و مدل کامپکت که کوچکتر است نمایشگر 5 اینچ دارد. این پرچمداران با قابلیت‌های خاص موسیقی ارائه می‌شوند که جزییات آن در حال حاضر مشخص نیست اما چیزی که مشخص است قابلیت جدید ویبره در این گوشی‌هاست.

قیمت این دو تلفن هوشمند سونی نیز از دیگر چیزهایی است که فاش شده است. سونی XZ2 با قیمت‌های 987 دلار و مدل کوچک‌تر به قیمت 740 دلار از 6 مارس 2018 به فروش خواهند رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان