شریفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حمایت خیران تهرانی از بیش از یک هزار کودک یتیم

سرپرست کمیته امداد منطقه هفت تهران گفت:خیران تهرانی حامی حدود یک هزار و ۳۰۰ فرزند یتیم در قالب طرح‌های اکرام، ایتام و محسنین هستند.

حمایت خیران تهرانی از بیش از یک هزار کودک یتیم
احمد شریفی سرپرست کمیته امداد منطقه هفت تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال بیش از 14 میلیارد ریال توسط 8 هزار حامی به فرزندان یتیم پرداخت شده که از این رقم حدود 8 میلیارد ریال در قالب طرح اکرام، ایتام و مابقی در طرح محسنین جمع آوری شده است.

وی در ادامه افزود: حدود یک هزار و 300 فرزند یتیم در قالب طرح اکرام، ایتام و محسنین تحت حمایت حامیان قرار دارند که به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه ظرفیت و حوزه کاری این افراد برای برقراری ارتباط مستمر در حوزه خانواده‌های محروم، اقداماتی در دست انجام است.

شریفی با اشاره به مشکل سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال مددجو، تصریح کرد: کمیته امداد در یک حرکت اجتماعی و انسان دوستانه با همکاری جمعی از خیران، ورزشکاران و هنرمندان، سایت هم‌سفره را به منظور جلب مشارکت نیکوکاران و تهیه سبد غذایی کودکان نیازمند و مبتلا به سوء تغذیه، ایجاد کرده است.

سرپرست کمیته امداد منطقه هفت تهران در پایان گفت: خیران می‌توانند برای شرکت در این طرح از طریق شماره حساب2222 بانک ملی، یا از طریق شماره گیری #2222*780* همچنین با مراجعه به سایتwww.hamsofreh.ir   در این امر خدا پسندانه اقدام کنند که این مبالغ با توجه به میل و خواسته نیکوکاران به‌صورت ماهانه و یا یکجا پرداخت می‌شود.


انتهای پیام/


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر