انتشار تصاویر جدید از هوآوی پی ۲۰ با دوربین دوگانه

بر خلاف شایعات، اثری از دوربین سه‌گانه در تلفن هوشمند و پرچمدار هوآوی پی ۲۰  نیست.

انتشار تصاویر جدید از هوآوی پی 20 با دوربین دوگانه

بر خلاف شایعات، اثری از دوربین سه‌گانه در تلفن هوشمند و پرچمدار هوآوی پی 20  نیست.

هوآوی P20 قرار است در 27 مارس طی یک کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی در پاریس پرده‌برداری شود اما به لطف تصاویری که در TENAA منتشر شده است می‌توانیم شکل و شمایل واقعی این گوشی را یک ماه جلوتر از معرفی رسمی آن مشاهده کنیم.

در تصاویر زیر، هوآوی پی 20 را با اسم رمز EML-TL00 می‌توانید از هر چهار طرف مشاهده کنید. آنچه از عکس‌های لو رفته می‌توان فهمید این است که تلفن هوشمند و پرچمدار هوآوی پی 20 مجهز به دوربین دوگانه عمودی در پشت و دوربین دوگانه در جلو برای سلفی است.

با این که ما شایعات زیادی در مورد تعبیه دوربین سه‌گانه شنیده بودیم اما در واقع برای فوکوس لیزری خودکار و فلاش LED دوگانه آرایش عمودی در نظشر گرفته شده که همه آنها روی هم چیده شده‌اند؛ به همین علت ممکن است با دوربین سه‌گانه اشتباه گرفته شود. لوگوی هوآوی  نیز با دنبال کردن همان شیوه طراحی قبلی نشان می‌دهد که این گوشی در حالت افقی هم می‌تواند برای ثبت تصاویر پرتره (یا به گفته برخی، تصاویر مناسب با تلفن هوشمند) به کار رود.

وقتی به جلوی گوشی نگاه می‌کنیم، دو لنز برای دوربین می‌بینیم که کنار یکدیگر در مرکز قرار گرفته‌اند. بنابراین، تورفتگی گوشه‌های بالای نمایشگر از جمله بحث‌های جالبی خواهد بود که در مطالب بعدی به آنها خواهیم پرداخت. اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، درست مثل هوآوی P10، تعبیه شده است.

کلیدهای تنظیم صدا و کلید پاور برای خاموش/روشن کردن گوشی سر جای قبلی خودشان هستند؛ منتها با انتخاب بافت خاص هوآوی برای این کلیدها.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان