نظر منتقدان در مورد فیلم جدید الکس گارلند

شبعه‌ی نتفلیکس در بریتانیا تایید کرده که فیلم جدید الکس گارلند، یعنی «نابودی» (Annihilation) طی هفته‌ی جاری به سینماهای آمریکای شمالی خواهد آمد

نظر منتقدان در مورد فیلم جدید الکس گارلند

شبعه‌ی نتفلیکس در بریتانیا تایید کرده که فیلم جدید الکس گارلند، یعنی «نابودی» (Annihilation) طی هفته‌ی جاری به سینماهای آمریکای شمالی خواهد آمد. این اثر از دوازدهم مارچ، مصادف با بیست‌و‌یکم اسفندماه نیز در نتفلیکس قابل تماشا خواهد بود. پارامونت پیکچرز فیلم «نابودی» را در سینماهای آمریکای شمالی، کانادا و چین (با تاخیر) اکران خواهد کرد. حق انتشار این اثر در سایر کشورها نیز به نتفلیکس واگذار شده تا حدودا 17 روز بعد از آغاز اکران، پخش آن را شروع نماید.

 

اما نظر منتقدان: «نابودی» از متاکریتیک نمره‌ی مناسب 85 از 100 را دریافت نموده و از این لحاظ، پس از آثاری چون «پدینگتون 2» (Paddington 2) و «پلنگ سیاه» (Black Panther)، بهترین فیلم امسال محسوب می‌شود. در پایان بد نیست بدانید که تعدادی از منتقدان، این فیلم با آثار کوبریک و تارکوفسکی مقایسه کرده‌اند که در نوع خود امری شگفت آور است.

فیلم «نابودی» دومین اثر رسمی الکس گارلند است که در آن بازیگرانی چون ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی، جینا رادریگز، تسا تامپسون، اسکار آیزاک، دیوید گیسی، سونویا میزونو و بندیکت وانگ به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان