ماهان شبکه ایرانیان

با مشارکت ۳۴۶ نفر از اعضا در انتخابات؛

اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه لیتوگرافان انتخاب شدند

هیئت مدیره جدید اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مُهر و پلاک و چاپ اسکرین تهران، با برگزاری انتخابات و با مشارکت حدود ۳۵۰ نفر از اعضا همراه بود، مشخص شدند.

اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه لیتوگرافان انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات برای تعیین هیئت مدیره اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مُهر و پلاک و چاپ اسکرین تهران، عصر روز شنبه 5 اسفند در محل شرکت تعاونی این اتحادیه، برگزار شد.

در حالی که حداکثر میزان مشارکت اعضا در دوره‌های پیشین این انتخابات صنفی به حدود 260 نفر بالغ می‌شد، روز گذشته 346 نفر از اعضا در رای شرکت کردند و نصاب جدیدی را در استقبال از انتخابات این اتحادیه رقم زدند.

پس از شمارش آرا و کنار گذاشتن 3 رای باطله، نتایج زیر به دست آمد:

اعضای اصلی هیئت مدیره:
احمد ابوالحسنی 221 رای (رئیس)
مجتبی معراج‌محمدی 192 رای (نایب رئیس اول)
رضا انصاری 186 رای (نایب رئیس دوم)
بیژن بهادری 170 رای (دبیر)
غلامرضا شجاع 140 رای (خزانه‌دار)

همچنین حسین سلطانی و امیرحسین قاسمی به عنوان عضو علی‌البدل در انتخابات هیئت مدیره، برگزیده شدند.

بر اساس همین گزارش، بهروز معراجی نیز با کسب بیشترین رای در انتخابات دیروز (235 رای) به عنوان بازرس اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مُهر و پلاک و چاپ اسکرین تهران، انتخاب شد. طاهره پسندیده بهره‌مند نیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

بر پایه این گزارش، انتخابات روز گذشته اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مُهر و پلاک و چاپ اسکرین تهران که با حضور دو عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران برگزار شد، مورد تائید هیئت عالی نظارت بر انتخابات اتاق اصناف تهران قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان