ماهان شبکه ایرانیان

اندازه ایده ‌آل بدن خانم ها [قسمت سوم/پایانی]

خانم‌های زیادی به دنبال دانستن اندازه‌ی ایده‌آل بدن هستند

خانم‌های زیادی به دنبال دانستن اندازه‌ی ایده‌آل بدن هستند. به نظر شما چه اندازه‌ای برای زنان ایده‌آل محسوب می‌شود؟ بانوان به دنبال اندازه‌ی بدن ایده‌آل هستند. هرچند، اندازه‌‌ی بدن ‌آن‌ها متفاوت و دارای مشکلات زیادی باشد. با توجه به این‌که تعریف یکسان از پیش تعریف‌شده‌ای برای این موضوع وجود ندارد، پاسخ این سؤال تا حدی به عقیده‌ی شخصی هرکس درباره‌ی اندازه‌ی ایده‌آل بدن خانم‌ها مربوط می‌شود. بنابراین، اندازه‌ی ایده‌آل بدن زنان متفاوت بوده، و به جواب شما بستگی دارد. علاوه‌بر سلیقه‌های فردی، اندازه‌ی ایده‌آل با توجه به فرهنگ هر منطقه تعریف می‌شود. در آفریقا، فردی با اندام غول‌آسا و یا خیلی‌بزرگ زیبا به نظر می‌رسد درحالی‌که در کشورهای غربی زنان با اندام کوچک‌تر، زیباتر هستند. با بنیتا همراه باشید تا جواب این سؤالتان را پیدا کنید.

اندازه‌ی ایده‌آل بدن خانم‌ها: شکل بدن

شکل بدن خانم ها

شکل بدن شما در وهله‌ی اول به ژنتیک شما برمی‌گردد و پس از آن به عادت‌های غذایی و فعالیت‌های روزانه مانند کارتان بستگی دارد. ژن‌های شما به گونه‌ای تنظیم می‌شوند تا شما شکل خاصی برای بدن خود داشته باشید، هرچند شما می‌توانید اگر لازم باشد آن را به شکل دلخواه خود بازسازی نمایید. بنابراین می‌توان با اطلاعات درست شکل بدن خود را کنترل کرد. دختران جوان با تغذیه و ورزش می‌توانند با حفظ سلامت خود، به شکل ایده‌آل بدن خود دست یابند.

اندازه‌ی ایده‌آل بدن خانم‌ها: تعیین اندازه‌ی بدن خود

ابتدا یک زیرپوش مناسب بپوشید و این نکته را در نظر داشته باشید که باید مستقیم بایستید. شانه‌ها را عقب داده و سینه‌ی خود را صاف کنید. کسی به شما نگاه نمی‌کند پس نیازی نیست شکم خود را به داخل برده و به معده‌ی خود فشار بیاورید. همیشه به اندازه‌ی دو انگشت، زیر نوار اندازه‌گیری (به‌جز برای اندازه‌گیری شانه‌ها و بلندی باسن) را برای تعیین اندازه‌ی دقیق در نظر بگیرید.

شکل فعلی بدن تعیین می‌کند که چه نوع تمرینات مقاومتی و تنفسی برای کاهش وزن شما مناسب‌تر است. این نوع تمرینات است که به شما کمک می‌کند تا بدنتان بیشترین تغییر را داشته باشد، بنابراین عاقلانه‌تر آن است که از یک فرد حرفه‌ای در این زمینه کمک بخواهید.

قسمت قبل را در « اندازه ایده ‌آل بدن خانم ها [قسمت دوم]» ببینید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان