با بهترین گزینه‌های خرید خودرو در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید!

روز سه شنبه مجله Consumer Reports لیست سالانه برترین خودرو‌های موجود در بازار خودرو آمریکا را منتشر کرد

با بهترین گزینه‌های خرید خودرو در سال 2018 آشنا شوید!

روز سه شنبه مجله Consumer Reports لیست سالانه برترین خودرو‌های موجود در بازار خودرو آمریکا را منتشر کرد. این مجله برای تهیه لیست انتخاب‌های برتر خود، ده خودرو که هر یک نشانگر بخش‌های مختلف صنعت خودرو هستند را برگزیده است. برای تبدیل شدن به انتخاب برتر Consumer Reports، هر خودرو می‌بایست شایستگی خود را در بین تمامی رقبای خود ثابت کند و در مراحلی از جمله سیستم آزمایش جاده‌ای سختگیرانه این مجله و همچنین ارائه قابلیت اطمینان پیش بینی شده، ایمنی،‌ و رضایت مشتری سر بلند بیرون بیاید. در این لیست، کمپانی تویوتا با به همراه داشتن چهار خودرو رهبری را بر عهده داشته در حالیکه دو خودرو نیز از کمپانی شورولت که زیر مجموعه شرکت جنرال موتورز است در لیست 10 خودرو برتر حضور دارند.

سه خودرویی که جایگاه خود را از سال گذشته در این لیست حفظ کرده‌اند عبارتند از شورولت ایمپالا، سوبارو فورستر، و تویوتا هایلندر.

در ادامه نگاهی به لیست انتخاب‌های برتر مجله Consumer Reports در سال 2018 خواهیم داشت:

1- خودرو کامپکت : تویوتا کرولا

قیمت خودرو در زمان تست : 20٫650 دلار

Consumer Reports درباره این خودرو نوشت “این سدان کاربردی وکم مصرف با قابلیت اطمینان بالای خود تمامی ویژگی‌هایی که خریداران خودرو سایز کوچک به دنبال آن هستند را در خود دارد”. این مجله ویژگی‌هایی از جمله فضای داخلی جادار، هندلینگ ایمن، سواری فوق العاده، و مصرف سوخت بسیار خوب 32 مایل بر گالن را در این خودرو ستایش کرده است.

2- خودرو کامپکت سبز : شورولت بولت

قیمت خودرو در زمان تست : 38٫424 دلار

مدیر آزمایش خودرو Consumer Report یعنی جِیک فیشر در رابطه با این خودرو گفت “ما مدل شورولت بولت را در آزمایشات دقیق خود مورد بررسی قرار دادیم و با این خودرو هزاران مایل را در مسیر آزمایشی خود و در جاده‌های عمومی پیمودیم. با توجه به قابلیت طی مسافتی 250 مایلی با هر بار شارژ، مدل بولت یک گزینه مناسب برای کسانی است که شاید تا بحال به فکر خرید یک خودرو برقی نبوده‌اند”.

3- خودرو کامپکت لوکس : آئودی A4

قیمت خودرو در زمان تست : 48٫890 دلار

به گفته این مجله “ اسپورت، براق، و لوکس بودن آئودی A4 باعث درخشش این خودرو در این بخش رقابتی شده است. وجود هندلینگ چابک و ایمن که نتیجه خم شدگی حداقل بدنه در پیچ‌ها و سیستم هدایت واکنشی این خودرو است، رانندگی با A4 را بسیار رضایت بخش ساخته است”.

4- خودرو سایز متوسط : تویوتا کمری

قیمت خودرو در زمان تست : 28٫949 – 26٫364 دلار

این مجله ویژگی‌هایی از جمله شایستگی کلی، استایل جدید و هندلینگ اصلاح شده را در مدل کمری مورد ستایش قرار داده است. این نشریه همچنین به طور بخصوص تحت تاثیر مصرف سوخت 32 مایل بر گالن موتور چهار سیلندر کمری و در کنار آن مصرف سوخت 47 مایل بر گالن ورژن هیبرید این خودرو قرار گرفت.

5- خودرو سایز بزرگ : شورولت ایمپالا

قیمت خودرو در زمان تست : 39٫110 دلار

Consumer Reports درباره این خودرو نوشت “ مدل ایمپالا با فراهم ساختن تجربه رانندگی‌ای مشابه یک خودرو لوکس، همانند جواهری در میان خودرو‌های سایز بزرگ می‌باشد”. علاوه بر این کارمندان این مجله نیز تحت تاثیر اتاق جادار، آرام،‌ و مجهز شورولت ایمپالا قرار گرفتند.

6- خودرو شاسی بلند کامپکت : سوبارو فورستر

قیمت خودرو در زمان تست : 27٫145 دلار

به گفته این مجله “ این خودرو کاربردی که هوشمندانه در غالب یک شاسی بلند سایز کوچک ارائه شده به جای تمرکز بر شیک و براق بودن بر ویژگی‌هایی از جمله میزان مصرف سوخت، فضای اتاق، دید راننده، و قابلیت اطمینان تاکید دارد.”

7- خودرو شاسی بلند کامپکت لوکس : BMW X3

قیمت خودرو در زمان تست : 53٫745 دلار

این مجله در رابطه با این خودرو اظهار کرد “ این شاسی بلند کامپکت لوکس عواملی از جمله لذت سواری، راحتی، تکنولوژی جالب توجه، و کاربردی بودن را در یک پکیج با یکدیگر ترکیب کرده است. همچنین هندلینگ دقیق و اسپورت این خودرو راننده را به جست و جو به دنبال جاده‌های پر پیچ و خم تشویق می‌کند.”

8- خودرو شاسی بلند سایز متوسط : تویوتا هایلندر

قیمت خودرو در زمان تست : 50٫875 – 41٫169 دلار

ویژگی‌هایی از جمله عملکرد، میزان مصرف سوخت،‌ و قابلیت اطمینان خوب باعث جلب توجهات Consumer Reports به تویوتا هایلندر شده است. به علاوه توانایی این شاسی بلند سه ردیفه در جای دادن هشت سرنشین و در عین حال حفظ اندازه کوچک این خودرو برای راحتی در هنگام پارک نیز تمجید این مجله را با خود به همراه می‌آورد.

9- خودرو مینی ون : تویوتا سیِنا

قیمت خودرو در زمان تست : 38٫424 دلار

طبق گفته‌های Consumer Reports “ در این بخش مدل سیِنا بهترین پکیج موجود را همراه با سواری راحت، نیروی پیشران پر انرژی، و مصرف سوخت قابل دفاع ارائه می‌دهد. همچنین اتاق جادار این خودرو نیز ویژگی‌هایی شامل صندلی‌های تاشو راحت و فضای کافی برای هشت سرنشین را فراهم می‌کند”.

10- خودرو پیکاپ تراک فول سایز : فورد F-150

قیمت خودرو در زمان تست : 52٫535 دلار

این نشریه درباره این خودرو نوشت “مدل فورد F-150 در راس بخش خودرو‌های پیکاپ تراک سایز کامل قرار می‌گیرد. این پیکاپ تراک قدرتند که عنوان پرفروش‌ترین خودرو در آمریکا را با خود به یدک می‌کشد به لطف طراحی سبک وزن و همچنین موتور شش سیلندر توربو شارژ و کم مصرف خود برتری را در رقابت با دیگر همتایان این بخش از آن خود می‌کند.”

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر