ماهان شبکه ایرانیان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح :

تلاش روابط عمومی‌ حول محور بصیرت افزایی باشد/ روابط عمومی‌ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران، نقش قابل توجهی دارند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در چهارمین همایش کارشناسان روابط عمومی و فرهنگی گفت: طبق فرموده مقاک معظم رهبری روابط عمومی آیینه سازمان است بنابراین روابط عمومی مقتدر، کارآمد و پادررکاب و با نشاط کمک کار مدیریت خواهد بود.

تلاش روابط عمومی حول محور بصیرت افزایی باشد/ روابط عمومی ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران، نقش قابل توجهی دارندبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، مهرانفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در چهارمین همایش کارشناسان روابط عمومی و فرهنگی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری روابط عمومی آیینه سازمان است بنابراین روابط عمومی مقتدر، کارآمد و پادررکاب و با نشاط کمک کار مدیریت خواهد بود.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید آیینه تمام نما باشد چراکه پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان بوده و منعکس کننده دیدگاه‌ها و خدمات سازمان به پرسنل است.

مهرانفر افزود: روابط عمومی مستقیما زیر نظر بالاترین مقام سازمان هستند و این خود به تنهایی مشخص کننده اهمیت روابط عمومی است.

وی با بیان اینکه امروز عصر انفجار اطلاعات است گفت: مدیریت کارآمد، نیروی انسانی مطلوب و روابط عمومی به عنوان ابزار کارآمد سه ضلع مهم در مثلث کارآمدی سازمان است این در حالی است که روابط عمومی در تصمیم گیری و تصمیم سازی مدیران سازمان نقش قابل توجهی دارد.

وی با بیان 5 ارزش مهم دین، جان، مال، آبرو و عقل گفت: روابط عمومی باید به گونه‌ای عمل کند که باور‌های جامعه را که الحمدالله دینی است تقویت و از بی تفاوتی جلوگیری شود. همچنین ترویج معروفات و انجام کار‌های فرهنگی نیز باید در اولویت قرار گیرد به عنوان مثال هر دو ماه یک بار بر روی چند معروف تحقیق و آن را نهادینه کنید.

مهرانفر تاکید کرد: استراتژی و دکترین روابط عمومی‌ها دین محوری، قانون محوری، نظارت پذیری، پاسخگویی و داشتن نگاه مسولانه است.

وی اضافه کرد: روابط عمومی باید حول محور بصیرت افزایی تلاش کنند و نگاه‌ها را به سمت امید و نشاط سوق دهند، منفی نگری و داشتن نگرش منفی نافی هرگونه راهکار است، اما انسان مثبت اندیش به دنبال توجیه نیست و با صبر خود مشکلات را حل و غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند. هر ماه می‌توان در این زمینه برای ایجاد انگیزه الگو‌های برتر را معرفی کنیم.

مهرانفر در پایان بر افزایش هم افزایی و ارتباط با روابط عمومی‌های سایر بخش‌ها و دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: این کار موجب افزایش تجربیات می‌شود، بنابراین با اخلاص در کار که رمز موفقیت است و خلاقیت و نوآوری موجبات ارتقاء هر چه بیشتر سازمان را فراهم آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان