در آئین اختتامیه چهارمین دوره؛

«فهلیان» برگزیده برگزیدگان جشنواره روستاها وعشایر دوستدار کتاب شد

روستای فهلیان از توابع شهرستان ممسنی در استان فارس عنوان برگزیده برگزیدگان را در چهارمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب کسب کرد.

«فهلیان» برگزیده برگزیدگان جشنواره روستاها وعشایر دوستدار کتاب شد

به گزارش خبرنگار مهر،  آئین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و طرح معرفی و انتخاب پایتخت کتاب ایران، بعدازظهر امروز سه شنبه 8 اسفند با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شهرداران و دهیاران شهرها و روستاهای برتر این جشنواره ها در تالار وحدت در تهران برگزار شد.

 در این مراسم برگزیدگان چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به شرح زیر معرفی شدند و لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون تومان جایزه نقدی به آنها اعطا شد.

روستاهای اسفیدان (بجنورد)، امام زاده بزم (بوانات)، دهنو لوداب (یاسوج)، فیشور اوز بزنج (اسفراین)، فداون (کاشمر)، روستای شرف آباد (اشکزر)، قادیکلای بزرگ (قائمشهر)، حسین آباد کارخانه (بهار)، باصدی (رامهرمز)

همچنین در این مراسم روستاهای زیر شایسته تقدیر شناخته شدند:

مومن آباد، مربچه، سن سن، اسفندیار، حصار زبرخان، عربخیل، گل بستان، محمد صالحی، عشایری کلات  و ناچیت.

بر اساس همین گزارش روستای فهلیان از توابع شهرستان ممسنی در استان فارس عنوان برگزیده برگزیدگان را در چهارمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب به خود اختصاص داد.

همچنین در چهارمین دوره طرح انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، شهر کاشان  هم به عنوان چهارمین شهر پایتخت کتاب ایران معرفی شد ولوح تقدیر به امضای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور و 30 میلیون تومان جایزه نقدی و 25 میلیون تومان حواله کتاب  را دریافت کرد.

همچنین در این مراسم شهرهای مهاباد، دزفول، صدرا و یزد به عنوان شهرهای خلاق در ترویج کتابخوانی معرفی شدند و لوح تقدیر به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیسیون ملی یونسکو و 10 میلیون تومان حواله کتاب به آنها تعلق گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر