معرفی ماژول دوگانه دوربین ISO ۵۱۲۰۰ و ISP سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸

سونی صبح دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود با معرفی دو تلفن هوشمند پرچمدارش اکسپریا ایکس زد ۲ و ایکس زد ۲ کامپکت توجه رسانه‌های زیادی را به خود جلب کرد. اما ابتکارات سونی فقط به اینجا ختم نمی‌شد!

معرفی ماژول دوگانه دوربین ISO 51200 و ISP سونی در کنگره جهانی موبایل 2018

سونی صبح دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود با معرفی دو تلفن هوشمند پرچمدارش اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت توجه رسانه‌های زیادی را به خود جلب کرد. اما ابتکارات سونی فقط به اینجا ختم نمی‌شد!

این شرکت بزرگ ژاپنی یک مدل نمونه از ماژول دوربین دوگانه را به نمایش گذاشت که می‌تواند تصاویر را در محیط‌های بسیار کم‌ نور با حساسیت ایزوی ISO 51200 ثبت کند و با حساسیت ISO 12800 فیلم بگیرد.

در موقعیت‌های بسیار تاریک، ISP جدید سونی که سونی فیوژن (Sony Fusion) نام دارد به طور همزمان دو دوربین را فعال می‌کند تا حداکثر نور برداشت شده و سیگنال برای ایجاد تصویر پردازش شود. متأسفانه، این فناوری در حال حاضر در مرحله نمایش بود و حتی در زمان کنفرانس مطبوعاتی نیز در مورد این فناوری از سوی هیچ یک از مقامات سخنی شنیده نشد. اما جای شکرش باقی است که ظاهراً دستگاه مجهز به این ماژول امسال به بازار عرضه می‌شود.

تعبیه این ماژول ISO 51200 در تلفن هوشمند می‌تواند نقطه عطف برجسته‌ای به شمار رود. فعلاً قدرت چشم انسان قابل مقایسه با ISO 1600 است و ارزان‌ترین دوربین‌های عکاسی دیجیتال بیشتر از ISO6400 حساسیت نوری ندارند.

شایعات حاکی از آن است که سونی تصمیم دارد به Fusion ISP دست پیدا کند و احتمالاً می‌خواهد آن را در دوربین‌های عکاسی که لنز قابل تعویض دارند به کار ببرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان