پیشکسوت فوتبال در گفتگو با مهر:

استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد/پرسپولیس با استرس بازی می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از آنجایی که پرسپولیس می خواهد قهرمانی‌اش را با شکست استقلال شیرین‌تر کند تا حدود زیادی محتاط بازی خواهد کرد تا بازنده نباشد.

استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد/پرسپولیس با استرس بازی می‌کند

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی 86 گفت: اخیرا کمتر شاهد بودیم که دو تیم قبل از دربی بازی های خود را با پیروزی به پایان برسانند اما هر دو تیم موفق شدند حریفان شان را شکست داده و حالا خود را آماده این بازی حساس و پراسترس کنند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: اگر به جدول نگاهی بیندازیم استقلال با برد مقابل فولاد چهار پله صعود داشت و پرسپولیس هم با 57 امتیاز تقریبا قهرمانی اش مسجل شده و حالا می خواهد با پیروزی برابر استقلال در آزادی جشن قهرمانی بگیرد ولی این موضوع استرس این تیم را بالا خواهد برد و کمی محتاط تر بازی خواهد کرد اما استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد و فقط به دنبال پیروزی است و اگر بتواند همانند دیدار برابر فولاد نکات کادر فنی را در زمین پیاده کند مسلما پیروز میدان خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد مامه تیام هم گفت: به نظر من هنوز صحبت درباره این بازیکن کمی زود است اما او مقابل فولاد دو گل به ثمر رساند، پایه گذار یک گل دیگر بود و در مقابل الهلال ضربه او با اشتباه مدافع الهلال به گل تبدیل شد و اعتقاد دارم می تواند نقش موثری در دربی داشته باشد البته به شرط آنکه در مورد این بازی توجیه کامل داشته باشد و بداند این دیدار برای هواداران چقدر حساسیت دارد.

عالمی در خصوص آمادگی این روزهای جباروف هم گفت: نقطه اتکا استقلال در این روزها سرور جباروف است او یک پلی میکر به تمام معناست و بازی های خوبی از خود ارائه می دهد و مهاجمان را در نقاط کور دفاع حریف قرار داده و با پاس های ارزشمندی که ارسال می کند موقعیت های زیادی را برای مهاجمان به وجود می آورد و اعتقاد دارم او در کنار امید ابراهیمی می تواند در صورت آمادگی کامل نقطه مثبت بزرگ برای استقلال بوده و خط دفاع پرسپولیس را دچار وحشت کنند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دربی 86 را چطور خواهید دید، گفت: پیش بینی برای این بازی سخت است اما امیدوارم استقلال پیروز میدان باشد و فکر می کنم با نتیجه یک یا  دو بر صفر پرسپولیس را شکست خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر