ماهان شبکه ایرانیان

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور:

وزارت راه و شهرسازی در امور سازمان نظام مهندسی دخالت نکند

اهواز ـ رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شهر سازی به سازمان نظام مهندسی کمک و از مداخله گری در امور این سازمان خودداری کند.

وزارت راه و شهرسازی در امور سازمان نظام مهندسی دخالت نکند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ایلخان پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مجمع بسیج مهندسین کشور که در تالار فجر اهواز برگزار شد، عنوان کرد: بهبود وضعیت سازمان نظام مهندسی کشور همواره یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی این حوزه محسوب می شود و در همین راستا سعی شده تا با نگاه ملی برنامه هایی برای ارتقای این سازمان انجام داد، زیرا این مسیر در انتها باعث افزایش کیفیت ساخت و سازها در کشور می شود.

وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان، یک نهاد عمومی و غیر دولتی است که اعضای هیئت مدیره آن نیز با انتخابات مشخص می شوند؛ این نهاد بر اساس قانون، وظایفی را بر عهده دارد که انتظار می رود تا با استفاده از ظرفیت مجمع، امورات خود را اداره و مباحث مهم را نیز دنبال کنند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور تصریح کرد: در سازمان نظام مهندسی کمتر دیده شده که به کلیه امور نظام مهندسی پرداخته شود، متاسفانه در این سازمان به اهداف تعریف شده نیز کمتر توجه می شود. سازمان نظام مهندسی تا کنون در استان های مختلف اقدامات خوبی را انجام داده، اما این فعالیت ها کافی نیست زیرا در برخی از بخش‌ها اقدامات لازم صورت نگرفته است.

ایلخان همچنین با اشاره به زلزله اخیر در کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه ساختمان های تازه ساخته شده در شهر سرپل ذهاب در این زلزله آسیب جدی دیدند در حالی که نباید با چنین شرایطی مواجه می شدند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در پایان گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شهر سازی نیز در راستای بهبود شرایط موجود به سازمان نظام مهندسی کمک و از مداخله گری در امور این سازمان خودداری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان