ماهان شبکه ایرانیان

مجید جلالی:

پیکان شایسته این ۳ امتیاز بود/ داور احساساتی بود

تبریز- سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: پیکان شایسته این سه امتیاز بود و از بازیکنانم تشکر می کنم.

پیکان شایسته این 3 امتیاز بود/ داور احساساتی بود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی ظهر امروز پنج شنبه بعداز پیروزی تیمش برابر تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود و ما توانستیم سه امتیاز شیرین از تبریز کسب کنیم.

وی سپس گفت: تلاش کردم تیمم را آرام کنم، چون فضای تبریز را می‌دانم. امروز بعد از یک سال و نیم روند پیشرفت پیکان را مقابل تراکتورسازی دیدیم.

جلالی سپس ادامه داد: . سال گذشته هفته سوم به تبریز آمدیم و سه بر یک باختیم ولی امروز بازیکنانم با تمام وجود خود بازی می‌کنند.

سرمربی پیکان با بیان اینکه فکر می‌کنم بیشتر از همه موفق شدیم ذهن بازیکنان را برگردانیم و البته روی کار دفاعی بیشتر کار کنیم، ادامه داد: بازیکنانم بی نظیر هستند و امیدوارم قدر خود را بدانند چون آینده برای آنها است.

وی افزود: در تمام سال‌هایی که کار کردم یک روز باشکوه را برای تیمم دیدم؛ برای بازیکنانم مفهموی نداشتن علیه چه کسانی باید بازی کنند. همدل شده بودند و به نتیجه رسیدند.

جلالی سپس گفت: ما در تمرینات با هشت نفر هم تمرین می‌کردیم تا قابلیت دفاعی تیمم بالا برود و امروز دیدم چقدر بازیکنانم به تمرین وفادار هستند.

سرمربی پیکان در خصوص داور بازی نیز گفت: داور جوان و خیلی خوب بود، خوب هم قضاوت می ‌کرد ولی باید داور احساسات خود را کنار بگذارد.

وی ابراز داشت: در مقام قضاوت نباید وقتی عصبی می‌شویم تصمیم بگیریم، باید داور احساساتش را با داوری قاطی نکند، چون به نظرم داور خوبی است و می‌تواند در آینده بسیار بهتر شود.

وی افزود: دلیلی نداشت سجاد مشکل پور، آن رفتار را از خودش نشان دهد و در طرف مقابل هم، داور باید با احساسات قضاوت نکند.

وی سپس گفت: ما بعد از هفت بردی که داشتیم، دچار چالش‌هایی شدیم و در برخی بازی‌ها، خوب بودیم اما نمی‌بردیم. من در اوایل نیم فصل دوم، روی تیم متمرکز شدم تا نقاط ضعف تیم را شناسایی کنم و سعی کردم ذهن بازیکنان را بار دیگر برای کسب موفقیت آماده کنم. من و همکارانم بیشتر از همه، روی مسائل روحی روانی کار کردم و دفاع تیمی‌مان را نیز تقویت کردم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان