ماهان شبکه ایرانیان

پرهزینه ترین مراسم عروسی چهره های معروف

هزینه یک مراسم عروسی متوسط در ایالات متحده آمریکا به رقم سرسام آور ۳۵٫۳۰۰ دلار رسیده که بدون شک از درآمد سالانه بسیاری از افراد نیز بیشتر خواهد بود. اما این هزینه در مقابل هزینه هایی که افراد مشهور حتی برای خرید انگشتر نامزدی خود نیز صرف می کنند ناچیز است.

وب‌سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: هزینه یک مراسم عروسی متوسط در ایالات متحده آمریکا به رقم سرسام آور 35٫300 دلار رسیده که بدون شک از درآمد سالانه بسیاری از افراد نیز بیشتر خواهد بود. اما این هزینه در مقابل هزینه هایی که افراد مشهور حتی برای خرید انگشتر نامزدی خود نیز صرف می کنند ناچیز است. البته این افراد با توجه به درآمدها و دستمزدهای نجومی شان مشکلی در زمینه صرف مبالغ هنگفت نخواهند داشت. اگر می خواهید با پرهزینه ترین مراسم های عروسی آشنا شوید ادامه مطلب را دنبال کنید.

برد پیت و جنیفر آنیستون: 1 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

اگر چه این زوج سعی کردند که جزییات مراسم عروسی خود را پنهان نگه دارند اما با توجه به استخدام یک گروه کُر معروف، 4 گروه موسیقی، آتش بازی های گسترده و 50٫000 شاخه گلی که سفارش داده شد و البته با توجه به عروسی باشکوهی که در ساحل شهر مالیبو (malibu) به نظر می رسد که هزینه این مراسم بالغ بر 1 میلیون دلار بوده باشد.

این دو در سال 2005 به طور رسمی از هم جدا شدند.
 


ایوانکا ترامپ و جارِد کوشنر: 1 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

ایوانکا ترامپ، دختر رییس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا، در یک عروسی باشکوه با مشاور اقتصادی خود جارد کوشنر ازدواج کرد. بر اساس گزارش مجله برایدز مگزین (Brides Magazine) بیشتر هزینه 1 میلیون دلاری این مراسم مربوط به کیک 13 لایه ای عروسی، گوشواره هایی که بر اساس امضای ایوانکا ساخته شده بود، یک گردنبند گران قیمت و یک قطعه جواهر تزیین شده با الماس بوده است. بر اساس گزارش ها در این مراسم مجلل که بیش از 500 نفر از دوستان و آشنایان طرفین در آن حضور داشتند بالغ بر 1 میلیون دلار هزینه شده بود.
 


دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ: 1 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

دونالد ترامپ نیز برای سومین ازدواج خود مانند دخترش ایوانکا، بیش از 1 میلیون دلار هزینه کرده است. کیک عروسی این دو بیش از 45 کیلوگرم وزن داشته که روی آن بیش از 3٫000 گل رز قرار داده شده بود که به گفته طراح آن، وی بیش از 2 ماه برای طراحی این کیک زمان صرف کرده است. اما بیشترین هزینه مربوط به لباس عروس می شد که با 1٫500 سنگ قیمتی از جمله مروارید تزیین شده بود. هزینه غذای 400 مهمان این مراسم نیز بیش از 110٫000 دلار برآورد شده است.
 


مدونا و گای ریچی: 1٫5 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

این دو در سال 2008 از هم جدا شدند اما عروسی 1٫5 میلیون دلاری آن ها در سال 2000 در خاطره خود و علاقمندانشان خواهد ماند. بر اساس گزارش ها لباس عروس مدونا بیش از 80٫000 دلار برای وی هزینه در بر داشت. اجاره یک قصر اسکاتلندی به طور کامل برای مراسم عروسی نیز هزینه ای بسیار بیشتر از این را نیز به این دو تحمیل کرد. روی هم رفته برآورد شده که در مراسم عروسی این دو بیش از 1٫5 میلیون دلار هزینه شده است.
 


مایکل داگلاس و کاترین زیتا جونز: 1٫5 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

این زوج امسال هفدهمین سالگرد عروسی شان را جشن خواهند گرفت. مراسم عروسی این دو در سال 2000 بیش از 1٫5 میلیون دلار هزینه در بر داشت که بیشتر آن به اجاره هتل پلازا (Plaza Hotel)، لباس عروس 140٫000 دلاری و تاج 300٫000 دلاری عروس مربوط بوده است. شاید آن ها حتی نتوانستند یک تکه از کیک عروسی 7 هزار دلاری خود را بخورند.
 


کریستینا آگویلرا و جوردن برَتمن: 2 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

این دو برای مراسم عروسی خود در سال 2005 با تم زمستانه بیش از 2 میلیون دلار هزینه کردند که 80٫000 دلار آن مربوط به لباس عروس بوده است. خیمه ای که برای این مراسم تدارک دیده شده بود تماماً با گل ادریس، گل رز، شاخه درخت غان، گل نرگس و دسته گل های متعدد دیگر تزیین شده بود. برای این مراسم که بیش از 150 نفر از دوستان و آشنایان این دو در آن حضور داشتند غذای مفصلی سفارش داده شده و دی جی اَی ام (DJ AM) نیز تمام شب را به آواز خواندن و رقصیدن مشغول بود.

بعد از این هزینه های سرسام آور، این زوج در سال 2011 به رابطه 8 ساله خود پایان دادند.
 


تام کروز و کیتی هولمز: 2 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

لباس کیتی هولمز در این مراسم بیش از 50٫000 دلار قیمت داشت و کت و شلوار طرح نظامی تام کروز نیز همانند لباس عروس توسط کمپانی جیورجیو آرمانی طراحی شده بود. مراسم عروسی این دو در قصر اودسکالچی (Odescalchi Castle) در ایتالیا برگزار شد و هزینه غذا و نوشیدنی سرو شده در آن بیش از 18٫000 دلار برآورد می شد. در آخر شب نیز مهمانان شاهد یک آتش بازی فوق العاده بودند و بعد از آن نیز همگی به رقص و پایکوبی پرداختند. حتی عروس و داماد نیز تا ساعت 3:30 دقیقه نیمه شب همراه مهمانان مشغول خوشگذرانی بودند.

اما ازدواج عاشقانه آن ها دوام زیادی نداشت و این دو 5 سال بعد از هم جدا شدند.
 


کیم کارداشیان و کانیه وست: 2٫8 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

این زوج مراسم عروسی خود را در خیابان  Forte di Belvedere شهر فلورانس ایتالیا برگزار کردند که اجاره آن بیش از 300٫000 دلار هزینه برجای گذاشت. کیم و کانیه بعد از یک هفته خوشگذرانی در کنار دوستان و  آشنایان، دور از انظار عمومی به عقد هم درآمدند که آندرا بوچلی معروف نیز در این مراسم به هنرنمایی پرداخت. لباس کارداشیان بیش از 500٫000 دلار قیمت داشت و برای دسته گل ها نیز 136٫000 دلار و برای غذا نیز بیش از 110٫000 دلار هزینه شده بود. هزینه کلی این مراسم بدون در نظر گرفتن یک هفته خوشگذرانی در پاریس 2٫8 میلیون دلار برآورد شده است.
 


پل مک کارتنی و هیثر مایلز: 3 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

این زوج در سال 2008 از هم جدا شدند اما عروسی پرهزینه آن ها در ایرلند با تم هندی در خاطره آن دو خواهد ماند. مک کارتنی و مایلز برای مراسم عروسی خود یک قصر ایرلندی را با هزینه 40٫000 دلار اجاره کرده و برای دسته گل ها 145٫000 دلار و آتش بازی نیز 150٫000 دلار هزینه کردند. جالب این که مک کارتنی بعد از جدایی از مایلز در یک مراسم کم هزینه که تنها 30 نفر در آن حضور داشتند با نانسی شِوِل ازدواج کرد.
 


لیزا مینِلی و دیوید گست: 4٫2 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

چهارمین ازدواج لیزا مینلی در سال 2002 با حضور مایکل جکسون و الیزابت تیلور بسیار پرهزینه بود. بیش از 850 مهمان در این مراسم حضور داشته و عروسی این دو را از نزدیک شاهد بودند. این عروسی در هتل رگنت (Regent Hotel) برگزار شد و کیک آن بیش از 40٫000 دلار قیمت داشت. با وجود این هزینه سرسام آور، این دو تنها 16 ماه بعد از هم جدا شدند.
 


جرج کلونی و آمل عَلَم الدین: 4٫6 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

سرانجام جرج کلونی نیز تن به ازدواج داد و در سال 2014 با یک وکیل به نام آمل علم الدین ازدواج کرد. مراسم عروسی این دو به مدت 3 روز در ونیز ایتالیا و در هتل چیپریانی (Cipriani hotel) برگزار شد.  آن ها قصد داشتند عروسی خود را به شیوه ای سنتی برگزار کنند و بدین منظور برای میز مهمانان بیش از 300٫000 دلار و برای دسته های گل بیش از 250٫000 دلار هزینه کردند. برای غذای عروسی نیز بیش از 30٫000 دلار و برای نوشیدنی نیز بیش از 160٫000 دلار هزینه شد.
 


چلسی کلینتون و مارک مِزوینسکی: 4٫8 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

چلسی کلینتون با توجه به این که پدرش رییس جمهور سابق و مادرش وزیر امور خارجه وقت ایالات متحده آمریکا بود در سال 2012 ناگزیر شد که مراسم عروسی خود با مارک مزوینسکی را تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار کند که این موضوع باعث شد هزینه مراسم عروسی این دو به شدت افزایش پیدا کند. لباس عروس و داماد هرکدام بیش از 20٫000 دلار قیمت داشت. علاوه بر آن بیش از 250٫000 دلار نیز برای جواهرات تزیینی لباس عروس هزینه شده بود. خیمه های طراحی شده برای مراسم عروسی نیز بیش از 600٫000 دلار، گل های تزئینی بیش از 500٫000 دلار و میزهای مهمانان نیز 109٫000 دلار هزینه در بر داشتند.

اگرچه بودجه این مراسم 3 میلیون دلار اعلام شده بود اما به عقیده کارشناسان هزینه این مراسم بالغ بر 4٫8 میلیون دلار بوده است.
 


جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل: 6٫5 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

عروسی پرهزینه این دو در سال 2012 در ایتالیا با حضور بیش از 100 مهمان و به دور از چشم رسانه ها برگزار شد که بیش از یک هفته به طول انجامید. در این عروسی 6٫5 میلیون دلاری برنامه های سرگرم کننده و آتش بازی های فوق العاده ای اجرا شد که نقش مهمی در افزایش هزینه مراسم داشتند. این دو امسال شاهد تولد اولین فرزندشان بودند و پنجمین سال ازدواجشان را جشن گرفتند.
 


مایکل جوردن و ایوت پریِتو: 10 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

مایکل جوردن بسکتبالیست معروف در دومین ازدواج خود برای عروسش، ایوت پریتو چیزی کم نگذاشت و در مراسم عروسی این دو در سال 2013 مهمانانی مانند آشر (Usher)، رابین ثیک (Robin Thicke)  و کی جون ( K’Jon) حضور داشته و به هنرنمایی پرداختند. در این مراسم، عروس لباسی بسیار زیبا که با کیک عروسی هماهنگ شده و با استفاده از قطعات کریستال تزیین شده بود را به تن داشت. به گفته برخی منابع این مراسم مجلل بیش از 10 میلیون دلار روی دست مایکل جردن خرج گذاشته است.
 


پرنس ویلیام و کیت میدلتون: 34 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

بر اساس برآوردها تنها 32 میلیون دلار برای حفظ امنیت این مراسم هزینه شده بود. دو میلیون دلار دیگر نیز صرف مخارج دیگر از قبیل 434٫000 دلار برای لباس عروس و داماد، 600٫000 دلار برای شام و ناهار و 800٫000 دلار نیز برای گل و تزیینات طبیعی شده است. هزینه دو کیک این عروسی نیز بیش از 80٫000 دلار تخمین زده می شود. البته از آن جایی که خیابان وست مینستر و کاخ باکینگهام متعلق به خاندان سلطنتی است این دو مجبور نبودند که بابت اجاره آن ها هزینه ای پرداخت کنند در غیر این صورت هزینه عروسی بیش از 34 میلیون دلار می شد.
 


پرنس چارلز و پرنسس دایانا: 110 میلیون دلار

با 16 مورد از پرهزینه ترین مراسم عروسی افراد مشهور آشنا شوید

به خاطر تورم این عروسی برگزار شده در دهه 1980 میلادی بیش از 100 میلیون دلار امروزی هزینه در بر داشته است. این دو نیز بیشتر بودجه عروسی را صرف مسائل امنیتی کردند اما مبلغ زیادی نیز برای لباس عروس که تزییناتی شامل 10٫000 قطعه مروارید در آن به کار رفته بود و همچنین کیک 50 کیلویی با ارتفاع 1٫5 متر صرف شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان