ماهان شبکه ایرانیان

رمانی از محمد حسن شهسواری به چاپ پنجم رسید

چاپ پنجم رمان «وقتی دلی» به قلم محمد حسن شهسواری با ظاهری جدید راهی بازار نشر شد

رمانی از محمد حسن شهسواری به چاپ پنجم رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «وقتی دلی» نوشته محمدحسن شهسواری به چاپ پنجم رسید.  این رمان شهرستان ادب در همان سال انتشار مورد توجه منتقدان و داستان‌نویسان قرارگرفت و در ششمین جایزه جلال آل احمد نامزد شد.

وقتی دلی که به گفته نویسنده سخت ترین رمانی است که تا امروز نوشته است، با محوریت موضوع و شخصیتی از تاریخ اسلام داستان خود را روایت می‌کند. وقایع و اتفاقات صدر اسلام با روایتی آرام و تدریجی شروع می‌شود و در هر فصل با اشاره به اتفاقات مهم صدر اسلام، شخصیت‌های داستان خود را تصویر می‌کند. مصعب بن عمیر شخصیت ممتاز و محوری این رمان است که از همان ابتدا برخلاف قبیله و خانواده‌اش با پیامبر همراه می‌شود.

منتقدان ادبی این را نمونه موفقی از رمان دینی معرفی کرده و نشان داده است در قالب تکنیک روایت غیر مستقیم می‌توان بدون اشاره مستقیم به شخصیت معصومان و خانواده آنها اعم از فرزندان، همسران، خواهران و برادران با استفاده از شخصیت‌هایی که در آن روزگار زندگی کردند به بیان منش و رفتار بزرگان اسلام دست زد.

موسسه شهرستان ادب پس از انتشار چهار دوره از این کتاب و استقبال مخاطبان، چاپ پنجم این رمان را با ظاهری نو،  وارد بازار کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان