استاندار یزد تاکید کرد:

لزوم سرمایه گذاری برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان

استاندار یزد با اشاره به ضرورت حمایت از اردوهای راهیان نور، گفت: دفاع مقدس با هیچ جنگ بشری قابل‌مقایسه نیست لذا باید همه تلاش خود را به کاربندیم تا آیندگان با ابعاد عظیم این رویداد بیش‌ازپیش آشنا شوند .

لزوم سرمایه گذاری برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان

به گزارش ایسنا، «محمود زمانی قمی» در نشست ستاد راهیان نور استان با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثار و جان‌فشانی بی‌بدیل رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: دفاع مقدس با هیچ جنگ بشری قابل‌مقایسه نیست لذا باید همه تلاش خود را به کاربندیم تا آیندگان با ابعاد عظیم این رویداد بیش‌ازپیش آشنا شوند .

وی اردوی راهیان نور را مسیری ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارزیابی کرد و افزود: راهیان نور فرصتی است که می‌توان به کمک آن، بخش‌هایی از عظمت فرهنگ غنی و متعالی دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال داد و الگوهای کامل و ارزشمندی را به نسل جوان ارائه کرد .

استاندار یزد در ادامه بابیان این‌که دنیایی از عالی‌ترین ارزش‌ها در دفاع مقدس نهفته است، گفت: راهیان نور اقدامی تأثیرگذار برای انتقال فرهنگ ایثار و نثار است و باید در این عرصه سرمایه‌گذاری کرد .

زمانی‌قمی بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به برگزاری شایسته و باشکوه اردوهای راهیان نور تأکید و خواستار تشکیل سه کمیته برای ارتقای شرایط برگزاری این اردوها شد .

سردار«فتح الله جمیری» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را مسائل فرهنگی عنوان کرد و گفت: یکی از اساسی‌ترین کارهای فرهنگی در شرایط حاضر، توجه به سفرهای راهیان نور است که خوشبختانه در حوزه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی به این موضوع توجه مناسبی شده و اقدامات سازنده‌ای در این رابطه صورت گرفته است .

وی بابیان این‌که راهیان نور یک حرکت فرهنگی ارزنده و بسیار خوب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: در شرایط حاضر، قرارگاه راهیان نور می‌تواند دارای اثرات و تأثیرات مثبت و ارزشمندی در این رابطه باشد .

سردار جمیری در ادامه بر همکاری همه بخش‌ها برای کمک به توسعه و اعتلای اردوهای راهیان نور تأکید کرد .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر