سخنان بزرگان درباره زندگی امید و موفقیت

مجموعه ای جدید و جذاب سخنان بزرگان درباره زندگی و موفقیت را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از خواندن این متن های زیبا و دلنشین نهایت لذت را ببرید.

مجموعه ای جدید و جذاب سخنان بزرگان درباره زندگی و موفقیت را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از خواندن این متن های زیبا و دلنشین نهایت لذت را ببرید.

زندگی هدیه ای از طرف خداوند است که هر انسانی موظف است از آن به بهترین شکل ممکن بهره مند شود و در بلندی ها و پستی های زندگی رشد کند و به کمال برسد. سخنان بزرگان درباره زندگی یکی از بهترین درس ها در زندگی است که می توانید با خواندن این جملاب ناب از آن ها درس های زیادی را بگیرید و در زندگی به کار ببرید.

سخنان بزرگان درباره زندگی را نباید دست کم بگیرید زیرا این سخنان الهام بخش هستند و می توانند راه پیروزی و موفقیت را در زندگی به شما عزیزان یاد دهند. سخنان بزرگان در مورد زندگی را می توانید در شبکه های اجتماعی و یا به عنوان اس ام اس ارسال کنید.

جملات جالب درباره زندگی

سخنان بزرگان درباره زندگی و امید

سخنان بزرگان درباره زندگی را می توانید سر لوحه خود قرار دهید و به کار بستن آن ها در زندگی به موفقیت و پیروزی های بزرگی برسید. جملات زیبا درباره زندگی را در ادامه مطالعه خواهید کرد که امیدواریم از خواندن این جملات نهایت لذت را ببرید.



جملات ناب و دلنشین درباره زندگی

سخن بزرگان درباره زندگی و امید

دم را غنیمت بشمارید، در حال زندگی کنید و تلاش‌تان این باشد که زندگی را با تک‌تک سلول‌های خود احساس کنید. سخنان بزرگان درمورد زندگی را دست‌کم نگیرید. این سخنان الهام‌بخش‌اند.

جملات ناب بزرگان در مورد زندگی

بشر وقتی در خانه‌اش نشسته است، خواهان حادثه‌ای در زندگی و هنگامی‌که دچار حادثه‌ای می‌شود، خواهان زندگی آرام در خانه است.

وایلر

سخنان بزرگان درباره زندگی و موفقیت

زندگی، پدیده‌ای ایستا نیست؛ تنها دو گروه نمی‌توانند اندیشه‌های خود را عوض کنند: دیوانگان تیمارستان و مردگان گورستان

اورت دیرکسن

جملات زیبا و ناب درباره زندگی

جملاتی الهام بخش و ناب درباره زندگی

اگر زندگی را دوست داست نداشته باشیم چطور انتظار داریم در زندگانی به سعادت برسیم؟ هرروز صبح که بیدار می‌شویم خداوند نعمتی را به ما داده است که فقط در کشور ما حدود هزار نفر این نعمت را ندارند. حدود هزار نفر در هرروز فردا را نمی‌بینند. ما قرار است یک‌ بار زندگی کنیم باید به بهترین شکل زندگی کنیم.

سخنان بزرگان درباره زندگی با بیانی امید بخش

زندگی مجموعه‌ای است از تغییرات خودانگیخته و طبیعی. در مقابل این تغییرات نایستید که چیزی به‌جز اندوه برای‌تان به بار نخواهد آمد. بگذارید واقعیت، واقعیت بماند، بگذارید هرچیزی در مسیر جریان سیال و طبیعیِ خود پیش برود.

– لایو تزو

جملات کوتاه و جالب در مورد زندگی

مأموریت من در زندگی صرفا تلاشی برای زنده‌ماندن نیست، بلکه هدفم کامیابی و موفقیت است و این کامیابی و موفقیت به‌دست نمی‌آید مگر با شوق و شفقت، کمی شوخ‌ طبعی و داشتن سبْک و سیاق خود در زندگی.

– مایا آنجلو

سخنان بزرگان درباره زندگی و موفقیت

سخنان آموزنده و زیبا در مورد زندگی

اگر برنامه‌ی زندگی‌تان را خودتان طراحی نکنید، اتفاقات و شانس، شما را به برنامه‌های زندگیِ کس دیگری پرتاب می‌کنند. حدس می‌زنید چه چیزی انتظارتان را خواهد کشید؟ هرچه باشد، قطعا چیز دندان‌گیری نیست.

– جیم ران

سخنان بزرگان در مورد زندگی و رسیدن به موفقیت

فرقی نمی‌کند 20ساله هستید یا 80ساله؛ هرکس آموختن را متوقف کند پیر خواهد شد. هرکس پیوسته بیاموزد، جوان خواهد ماند. مهم‌ترین چیز در زندگی، جوان‌ نگه‌داشتن ذهن است.

– هنری فورد

جملات ناب درباره زندگی و موفقیت

سخت‌ترین چیز در زندگی تصمیم برای شروع کار است. در ادامه فقط تلاش و پشتکار لازم است. ترس‌ها ببرهای کاغذی‌اند. از پس هرچه بخواهید، برمی‌آیید. شما می‌توانید برای تغییر و کنترل زندگیِ خود دست‌به‌کار شوید. بعدازآن، کلید و راه‌حل، پاداش‌تان خواهد بود.

– امیلی ایرهارت

سخنان زیبا و جالب درباره بزرگان

سخنان ناب بزرگان درباره زندگی

زندگی همین امروز است. امروز تنها چیزی است که به وجودش اطمینان دارید؛ پس به چیزی علاقه‌مند شوید. سرگرمی و فراغتی برای خود دست‌وپا کنید. بگذارید نسیم شور و اشتیاق به‌سمت شما بوزد. طعم امروز را مزمزه کنید.

دیل کارنگی

جملات زیبا در مورد زندگی

راز موفقیت در آموختن این نکته است: شما باید از دردها و شادی‌ها استفاده کنید و بهره ببرید، نه آنها از شما. اگر این نکته را دریابید، کنترل زندگی‌تان را در دست خواهید گرفت. در غیر این صورت، زندگی کنترل شما را به دست خواهد گرفت.

تونی رابینز

سخنان ناب و زیبا درباره زندگی

فلسفه‌ی زندگی من این است: اگر بدانیم در زندگی چه می‌خواهیم، در راستای آن هدف تلاش خواهیم کرد و هیچ‌گاه شکست نخواهیم خورد. صرفا در این صورت به پیروزی‌هایی دست پیدا می‌کنیم.

 رونالد ریگان

متن زیبا درباره زندگی

سخنان ناب و کوتاه بزرگان در مورد زندگی

استحاله و تغییر، نوعی فرایند است. در خلال زندگی با هزاران پستی‌وبلندی مواجهیم. زندگی سفری اکتشافی است. لحظاتی از آن در قله‌ها سپری می‌شود و لحظاتی در قعر دره‌های ناامیدی.

ریک وارن

سخنان ناب بزرگان درباره زندگی

تصور می کنم که اگر هر کس تنها یک ربع ساعت به فکر زندگی خویش باشد و بیاندیشد که آن را اصلاح کند، هر ماه زندگی او از ماه پیش بهتر خواهد شد.

جملات ناب در مورد زندگی و موفقیت

هرگاه در زندگی به یک در بزرگ که یک قفل بزرگ هم دارد رسیدی ،
نترس و ناامید نشو.زیرا اگر قرار بود در باز نشود جای آن یک دیوار می گذاشتند!

سخنان بزرگان در مورد زندگی و موفقیت

سخنان بزرگان درباره زندگی و امید

مردی که دارای عزمی نیرومند و اخلاقی متین است، هرگز فضیلت اخلاقی خود را فدای هوس های زندگی نمی کند. آری مردانی در این جهان زندگی کرده اند که برای تکمیل و حفظ فضایل اخلاقی، جسم و جان خود را فدا ساخته اند.

((کنفسیوس)) 

جملات زیبا و کوتاه در مورد زندگی

 هنگامی که آدم، کسی را دوست نداشته باشد، نه در این سوی زندگی و نه در آن سو، اهمیتی ندارد که نمی‌تواند او را ببیند.((کریستین بوبن)) 

سخنان زیبا و ناب بزرگان درباره زندگی

جملات زیبا درباره زندگی

مردی را در نظر بگیرید که در غربت و دور از خویشاوندان و خانواده خود زندگی می کند. چنین مردی به طور حتم نیاز به نوعی دلبستگی دارد تا جای علاقه پدر و برادرش را بگیرد. اینجاست که عشق می آید و این گونه مزایا را به او تقدیم می کند.((ناپلئون بناپارت)) 

سخنان زیبا و کوتاه بزرگان درباره زندگی

تک تک ما سرانجام، روزی داوری خواهیم شد. مهم این است که چقدر زندگی کرده‌ایم، نه چقدر زنده بوده‌ایم. چقدر بخشیده‌ایم، نه چقدر داشته‌ایم. چقدر خوب – صرفاً خوب – بوده‌ایم، نه چقدر بزرگ جلوه کرده‌ایم.

((ویلیام آرتور وارد)) 

    جملات کوتاه در مورد زندگی

در این مطلب سری جدید سخنان بزرگان درباره زندگی را مشاهده کردید که امیدواریم از مطالعه این جملات دلنشین نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده جملات زیبا کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان