ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا

دوست دارید چند روزی را مثل یک شاهزاده‌ی واقعی زندگی کنید؟ صبحانه در تختخواب، آدم‌هایی در تمام ساعات شبانه‌روز گوش به فرمان‌ شما، همه‌چیز مطابق میل و سلیقه‌تان و همه‌ی این‌ها در محیطی اشرافی و زیبا؛ در یک کاخ!‌کلمه‌ی کاخ در اسم بیش از صد هتل دنیا وجود دارد

ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا

دوست دارید چند روزی را مثل یک شاهزاده‌ی واقعی زندگی کنید؟ صبحانه در تختخواب، آدم‌هایی در تمام ساعات شبانه‌روز گوش به فرمان‌ شما، همه‌چیز مطابق میل و سلیقه‌تان و همه‌ی این‌ها در محیطی اشرافی و زیبا؛ در یک کاخ!‌کلمه‌ی کاخ در اسم بیش از صد هتل دنیا وجود دارد. ساختمان‌هایی که متعلق به خانواده‌های اشرافی و سلطنتی بوده‌اند و یا به سبک آن‌ها ساخته شده‌اند.


وب‌سایت تریپ‌ادوایزر (Tripadvisor.com) لیستی از بهترین کاخ هتل‌های (Palace Hotel) دنیا را معرفی کرده است. شاید بد نباشد که آشنایی بیشتری با این ده ساختمان باشکوه پیدا کنید و قیمت حدودی رزرو یک اتاق دو نفره، برای یک شب در تعطیلات و یا ماه عسل را در سیستم‌های مختلف رزرواسیون دنیا ببینید.
این روزها زندگی مثل یک شاهزاده‌ی واقعی رویایی دور از دست‌رس نیست و با چند کلیک امکان‌پذیر است.

١. هتل Palace Hotel Bussaco در لوسو (Luso)، پرتغال
اگر با دیدن این ساختمان سه‌طبقه‌ فکر کردید که: «چه قصری!»، خیلی هم بی‌راه فکر نکرده‌اید. این‌جا را در سال 1917 ساختند تا قصر آخرین پادشاه پرتغال باشد. هتل، وسط جنگل‌ ملی بوساکو واقع شده و بیشتر مسافران‌اش، اقامت در آن را تجربه‌ای فراموش‌نشدنی می‌دانند. هتل بوساکو پنجاه و هشت اتاق و چهار سوییت دارد و خدمات متنوعی به مهمانانش ارائه می‌دهد.

ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا

2. هتل Palazzo Magnani Feroni در فلورانس (Florence)، ایتالیا
کاخ مجللی است که در قرن شانزدهم میلادی، توسط یکی از خانواده‌های اشراف فلورانس به نام فرونی (Feroni) ساخته شده و نمای خیره‌کننده‌ای از مرکز شهر و محله‌ی تاریخی سان فردیانو دارد. نقاشی‌های دیواری، سقف طاقی شکل و کنده‌کاری‌های روی چوب داخل ساختمان هتل که یادآور دوران رنسانس‌اند، منظره‌ی شگفت‌انگیزی پیش چشم مسافران به وجود می‌آورد. هتل ماگنانی فرونی در سه‌طبقه‌اش دوازده اتاق دارد؛ هم محیطش مناسب سفرهای خانوادگی است و هم امکانات مناسبی برای یک سفر تجاری دارد.

ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا

3. هتل Parador de Lerma در لرما (Lerma)، اسپانیا
هتل پارادور دلرما که بر روی مرتفع‌ترین نقطه‌ی شهر لرما ساخته شده، در واقع ساختمان بازسازی شده‌ی قصری است که روزگاری پادشاه فیلیپ در آن اقامت، تفریح و شکار می‌کرد. هتل، حیاطی مرکزی دارد که با ستون‌های توسکانی و ایونی احاطه شده. هفتاد اتاق مجهز این هتل، ظرفیت بیش از صد و سی مهمان را دارد و غذاهای لذیذ اسپانیولی و بین‌المللی رستوران‌اش کم‌نظیرند.


ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا

4. هتل Taj Lake Palace در اودای‌پور (Udaipur)، هندوستان
این هتل زیبا را بین سال‌های 1743 تا 1746 ساخته‌اند. ساختمان مرمری آن طوری بر روی دریاچه ساخته شده که به نظر می‌رسد بر روی آن شناور است و این خاصیت بی‌نظیر، هتل را تبدیل کرده به یکی از رویایی‌ترین هتل‌های دنیا. برخورد حرفه‌ای کارکنان هتل به همراه برنامه‌های فولکلور راجستانی که هر روز در آن برگزار می‌شود، تجربه‌ی اقامت در این هتل را منحصر به فردترین اقامت شما در هند می‌سازد.

*

5. هتل Kempinski Hybernska Prague در پراگ (Prague)، جمهوری چک
کاخ سبک باروک قرن هفدهمی پراگ، برای تبدیل شدن به یک هتل لوکس و درجه یک کاملاً بازسازی شده و مخلوطی است از طراحی مدرن با عناصر سنتی. این هتل در مرکز شهر پراگ واقع شده و بدون شک، بهترین و فراموش‌نشدنی‌ترین هتل پراگ است. باغ اختصاصی هتل که حدود 1800 متر مربع مساحت دارد، یکی از بهترین میزبانان مراسم مهم شهر است.

ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا

6. هتل Ciragan Palace Kempinski در استانبول (Istanbul)، ترکیه
هتل سیراگان پالاس کمپینسکی در اصل یک قصر دوره‌ی عثمانی است که در اواسط قرن نوزدهم توسط سلطان عبدالعزیز ساخته شده. چشم‌انداز بی‌نظیر تنگه‌ی بسفر، از خصوصیات شاخص این هتل باشکوه است. علاوه بر امکانات رفاهی متعدد برای مهمانان، از هتل به راحتی می‌شود به هر نقطه‌ی دیگری از شهر رفت.


ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا

7. هتل Rambagh Palace در جای‌پور (Jaipur)، هندوستان
یک ساختمان شیک و دیدنی که دور و برش پر است از باغ‌های زینتی: این کاخ را در سال 1835 برای ملازمان ملکه‌ی هندوستان ساختند و مدتی هم از آن به عنوان مهمان‌خانه‌ی سلطنتی و اقامتگاه فصل شکار استفاده می‌کردند. می‌گویند این هتل، تمام آن چیزی است که از یک قصر افسانه‌ای هندی انتظار دارید.


ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا


8. هتل Gritti Palace در ونیز (Venice)، ایتالیا

ساختمان این هتل که در کنار گرندکانال ونیز ساخته شده، برمی‌گردد به سال 1525؛ چهارطبقه است و ده سوئیت دارد و نه تنها با چشم‌انداز زیبایش یک سفر خاطره‌انگیز می‌سازد، که تماشای سقف و کف ورودی که مربوط به ساختمان اولیه‌ی هتل است، یک تجربه‌ی بی‌نظیر معماری محسوب می‌شود. بقیه‌ی ساختمان در سال 1994 توسط مجموعه‌ی استاروود هتلز (Starwood Hotels) بازسازی و مورد استفاده قرار گرفت. هتل گریتی پالاس، یکی از مکان‌های محبوب سلبریتی‌ها برای اقامت در ونیز است.

*

9. هتل Du Palais در بیاریتز (Biarritz)، فرانسه
هتل ساحلی پاله، در اصل خانه‌ای تابستانی بود که ناپلئون سوم در سال 1855 برای ملکه‌اش ساخت. می‌گویند ملکه اوژنی از منظره و ساحل بیاریتز خیلی خوش‌اش می‌آمده و البته اگر به آن‌جا سفر کنید، می‌بینید که ملکه بسیار خوش‌سلیقه بوده است. ساختمان در سال 1893 به هتل تبدیل شد، اما تزئینات هتل هنوز هم به سبک و سیاق امپراتوری دوم وفادار است و منظره‌ی پشت پنجره‌هایش، نفس‌گیر است.

ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا

10. هتل De Crillon در پاریس (Paris)، فرانسه
تاریخ ساخت کاخ لویی پانزدهم که در میدان کنکورد واقع شده، به سال 1758 برمی‌گردد و تزئینات زیبای قرن هیجدهمی، آن‌جا را به یک نمونه‌ی تمام عیار از هنر این دوره‌ی فرانسه تبدیل کرده است. ساختمان باشکوه و سرویس عالی هتل، از اقامت در آن، تجربه‌ای شاهانه خواهند ساخت.

ماه عسل رویایی در ده کاخ هتل رویایی دنیا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر