با درمان گیاهی سوزش ادرار چقدر آشنایی دارید؟

درمان گیاهی سوزش ادرار یک نوع درمان گیاهی سوزش ادرار جوشانده عناب خشک به مقدار ٣٠ تا ٤٠ گرم در یک لیتر آب که به مدت نیم ساعت بجوشد براى درمان ناراحتی های مجارى ادرار مفید است

درمان گیاهی سوزش ادرار

درمان گیاهی سوزش ادرار

یک نوع درمان گیاهی سوزش ادرار جوشانده عناب خشک به مقدار ٣٠ تا ٤٠ گرم در یک لیتر آب که به مدت نیم ساعت بجوشد براى درمان ناراحتی های مجارى ادرار مفید است.

درمان گیاهی سوزش ادرار

گل و ریشه نیلوفر آبى براى درمان گیاهی سوزش ادرار مصرف می شود. یک قاشق قهوه خورى گل خشک نیلوفر آبى را در یک فنجان آبجوش به مدت ١٠ دقیقه دم کنید و روزى ٢ إلى ٣ فنجان میل کنید.

درمان گیاهی سوزش ادرار

ادرار نکردن، دستگاه بدن را مسموم می سازد، در چنین مواردى باید سه یا چهار قاشق قهوه خورى پیاز رنده شده را روى نان و مربا ریخت و خورد و یا آن را با سوپ شیر و یا سوپ سبزى مصرف نمود.

درمان گیاهی سوزش ادرار

جوشاندهء برگ زغال اخته ی فرنگى به مقدار سى گرم در یک لیتر آب براى بچه‌هایى که ادرار خود را نمى توانند نگه دارند و پى در پى ادرار می کنند توصیه شده است.

درمان گیاهی سوزش ادرار

با بادام شیرین شربتى بنام (شربت بادام) تهیه مى کنند که در مورد التهاب و تورم اعضاء تناسلى و ادرار مفید است. این شربت خنک و مسکن مى باشد و براى تهیه ی آن باید اینطور عمل کرد:

یک کیلو گرم بادام را باید پوست کند و آن را در هاونى که کمى آب دارد کوبید تا خمیرى بدست آید. این خمیر را در یک لیتر آب و پانصد گرم شکر حل کرده بعد آن را در صافى با فشار صاف کرده و هفتصد گرم قند و دویست و پنجاه گرم عرق بهار نارنج را به آن اضافه مى نمائیم شربت حاضر است.

درمان گیاهی سوزش ادرار

اگر شیره ی تخم کدو را در شیر یا آب بپزید، درد ورم مجارى ادرار را بر طرف مى کند.

درمان گیاهی سوزش ادرار

با بادام شیرین، شیر بادام را تهیه مى کنند که مصرف آن براى درمان مجارى ادرار توصیه مى شود. پنجاه گرم بادام شیرین و پنجاه گرم شکر یا عسل و یک لیتر آب لازم است. بادامها را در آب نیم گرم بخیسانید و پوست بکنید و آن را در هاونى که کمى آب سرد در آن ریخته‌اید بکوبید تا خمیرى به دست آید. بعد این خمیر را با آبى که مانده است مخلوط و حل کنید. شکر یا عسل را در آن بریزید و خوب هم بزنید تا حل شود و بعد آن را از صافى نازکى رد کنید.

دستور دیگر براى تهیه شیر بادام این است که دوازده بادام را که با پوست آن شکسته‌اند دوازده دقیقه در نیم لیتر شیر بجوشانند و بعد آن را از صافى نازکى رد کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر