داستان‌های دختر دودکش پاک‌کن کتاب شد

«آدم های معمولی یک طبقه»، نوشته مسعود ملک یاری، داستان دختری به نام افشون است که برای بازگرداندن زیبایی به شهرش، تصمیم می گیرد به یک دودکش پاک کن تبدیل شود.

داستان‌های دختر دودکش پاک‌کن کتاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «دردسرهای شهر روشن»، ماجراهای دختری به نام افشون است که وقتی می بیند شهر آرام و زیبایش «روشن»   به دلیل ورود صنعت به هم می‌ریزد و زیبایی خود را از دست می دهد دست به کار می شود  و تصمیم می گیرد برای نجات شهر کاری بکند. به همین خاطر به یک دودکش پاک کن تبدیل می شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «من افشون هستم. از تمام دنیا فقط خانم فرتوت را دارم که مدام نگرام است گوسفندش سر نخورد و یک دوست به اسم ترومپا که با عنترش، رپتو، در میدان شهر زندگی می‌کند. و هرروز صبح برای اهالی شهر ساز می زند. من دودکش پاک کنم و جز گرفتن ابرهای دوده ای که از دودکش‌ها فرار می‌کنند، کار دیگری بلد نیستم. اگر آن اتفاق نمی‌افتاد، هنوز هم یک دختر ابله بودم که خیال می کرد به هیچ دردی نمی خورد.»

کتاب «آدم های معمولی یک طبقه» نوشته مسعود ملک یاری در شمارگان 2000 جلد و با قیمت 7 هزار تومان  از سوی انتشارات نردبان منتشر شده  و مناسب گروه سنی  6 تا 9 سال است و آنها را با دغدغه های محیط زیستی در قالب داستان آشنا می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر