رگیکامپف: در زمان سختی به سر می‌بریم/ چانگ وو: آماده دیدار با ذوب‌آهن هستیم

سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات ابراز امیدواری کرد که تیمش در بازی سه‌شنبه برابر ذوب‌آهن پیروز شود.

رگیکامپف: در زمان سختی به سر می‌بریم/ چانگ وو: آماده دیدار با ذوب‌آهن هستیم

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و الوحده امارات،‌سه‌شنبه ساعت 16 در اصفهان به مصاف هم می‌روند. لارنتیو رگیکامپف، سرمربی تیم فوتبال الوحده در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018، اظهار کرد: بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم. برد در این بازی برای ما بسیار مهم است. در زمان سختی به سر می‌بریم و امیدوارم که بازی فردا (سه‌شنبه) را با پیروزی به سر ببریم.

سرمربی رومانیایی الوحده ادامه‌ داد: بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد. بردن در بازی فردا امیدهای ما را برای صعود زنده می‌کند اما شکست به معنی حذف از مسابقات است.

وی در خصوص ضعف خط دفاعی‌اش در بازی‌های گذشته، بیان‌ کرد: به نظر من بازی‌های گذشته دیگر اهمیت ندارند و فقط بازی فردا در حال‌ حاضر برای ما مهم است.

رگیکامپف ادامه‌ داد: من این جا هستم تا نظر شخصی‌ خودم را در مورد بازی فردا بگویم. این که احیانا شما با نظر من موافق نیستید، مشکل من نیست. همان طور که اشاره کردم بازی فردا شانس آخر ما است. تمام تلاش خودمان را صرف کسب نتیجه‌ می‌کنیم.

وی  با اشاره به این که دو بازی گذشته ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا را آنالیز کرده است، اظهار کرد: ما شناخت خوبی از ذوب آهن داریم. کسب شناخت از ذوب‌آهن کار دشواری نبود، به خاطر این که دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده و بازیکنان ما آماده بازی فردا هستند. ما فقط یک بازیکن مصدوم داریم.

سرمربی تیم فوتبال الوحده در پایان گفت‌: می‌دانیم که  مردم در این جا عاشق فوتبال هستند. امیدوارم که فردا در بهترین حالت در زمین حاضر شویم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، همچنین ریم چانگ وو، مدافع کره‌ای تیم فوتبال الوحده در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2018، اظهار کرد: می‌دانم که ذوب‌آهن از بازیکنان مستعد فراوانی برخوردار است. البته تیم ما از شرایط خوبی به سر می‌برد و آماده بازی فردا (سه‌شنبه) هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر