پاداش به بازیکنان نفت باوجود باخت مقابل استقلال خوزستان

بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران در حضور مالک جدید این باشگاه پاداش گرفتند.

پاداش به بازیکنان نفت باوجود باخت مقابل استقلال خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، درحالیکه دو روز از اولین شکست نفت نوین تهران مقابل استقلال خوزستان سپری شده، بازیکنان این تیم تمریناتشان را از امروز سر گرفتند.

در پایان این تمرین، فردوسی مالک باشگاه و سمیعی به طور سرزده در محل تمرین حاضر شده و بلافاصله جلسه ای را با حضور کادر فنی، سرپرست، مدیر رسانه، بازیکنان ، کادر پزشکی و تدارکات برگزار کردند.

مالک باشگاه طی صحبت های خود اشاره ای به روند تسویه حساب مالیاتی و مراحل نهایی انتقال مالکیت داشت و گفت: بازیهای شما را کاملا پیگیری می کنم. با بردهای شما خوشحال می شوم و با تنها شکست شما ناراحت شدم ولی به تمرین آمدم تا بدانید در هر حالتی کنارتان هستم و برای رفع مشکلات مالی تلاش می کنم.

وی در ادامه گفت: خیلی ها مرا از حضور در فوتبال منع کردند ولی نه تنها امروز بلکه از دوران دانشجویی عاشق فوتبال بودم. تمام تلاش من و همکارانم آسودگی خیال شماست و انتظار دارم بدون توجه به نتیجه اخیر در بازیهای باقی مانده باقدرت در میدان حاضر شده و از اعتبار خودتان و تیم ریشه دار نفت دفاع کنید.

در این جلسه، علاوه بر هومن افاضلی سرمربی تیم، بازیکنان باتجربه ای نظیر بنگر، نصرتی و فشنگچی به نمایندگی از بازیکنان صحبت کردند.

طبق وعده مالک باشگاه تا 20 اسفند بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

نکته جالب اینکه به رغم دریافت تنها یک امتیاز در دوبازی اخیر با صلاحدید افاضلی سرمربی تیم ،به دلیل رشد فنی و عملکرد مناسب بازیکنان ،پاداش نقدی و ویژه ای به بازیکنان پرداخت شد که حسابی آنها را سورپرایز کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان