دو روش عالی برای تهیه ژله انار با تزیینات جالب و جذاب

ژله انار از انواع دسر های خوشمزه و محبوب است که با روش های مختلفی می توانید این ژله را در منزل تهیه کنید, در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ژله انار و انواع روش های تزیین ژله انار را به شما کدبانوهای عزیز آموزش دهیم.

ژله انار از انواع دسر های خوشمزه و محبوب است که با روش های مختلفی می توانید این ژله را در منزل تهیه کنید, در این مطلب قصد داریم طرز تهیه ژله انار و انواع روش های تزیین ژله انار را به شما کدبانوهای عزیز آموزش دهیم.

ژله انار از انواع ژله های مناسب برای شب یلدا است, طرز تهیه ژله انار و تزیین آن در منزل راحت و آسان است. ژله انار طعم بی نظیر و متفاوتی دارد و از انواع ژله های عامه پسند است.

ژله میوه ای و ژله انار از انواع ژله های خوشمزه و خوش طعم هستند و شما می توانید این نوع ژله ها را در منزل به مناسبت های مختلف برای پذیرایی از مهمان هایتان تهیه کنید.

تزیین زیبا ژله انار مخصوص شب یلدا



طرز تهیه ژله انار مخصوص شب یلدا

طرز تهیه ژله انار در منزل

مواد لازم

  • پودر آلوئه ورا : 1 بسته
  • آب انار : 1 لیوان
  • انار دانه شده : 1 عدد
  • پودر ژله انار : 1 بسته

طرز تهیه

ابتدا ژله آلوئه ورا در یک لیوان آب جوش حل کنید سپس به ژله آلوئه ورا حل شده یک لیوان سر خالی آب سرد اضافه کنید و ژله را درون یخچال قرار دهید تا نیم بند شود سپس ژله نیم بند شده را با انار دانه شده به خوبی مخلوط کنید و مخلوط ژله و انار دانه شده را درون قالب ژله ای که گنجایش 6 لیوان آب را دارد بریزید و قالب ژله را درون یخچال قرار دهید تا به خوبی بسته شود.
در مرحله بعدی روش تهیه ژله انار پودر ژله انار را در یک لیوان آب جوش حل کنید سپس یک لیوان آب انار به پودر ژله انار حل شده اضافه کنید.
ژله آلوئه ورا و مخلوط انار را از درون یخچال بیرون آورید و مخلوط پودر ژله انار و آب انار را به آن ها اضافه کنید سپس قالب ژله را دوباره در یخچال قرار دهید تا به خوبی بسته شود.
بعد از بسته شدن ژله قالب ژله را از یخچال بیرون آورید و با کمک نوک چاقو لبه های ژله را از قالب ژله جدا کنید سپس قالب ژله را به مدت 1 دقیقه در آب ولرم قرار دهید و ژله را برای سرو در ظرف مورد نظر خود برگردانید و به صورت دلخواه ژله انار را تزیین کنید.

روش تهیه ژله انار

طرز تهیه ژله انار توپی

مواد لازم

  • دانه های انار : به میزان لازم
  • ژله انار : به میزان لازم

روش درست کردن ژله توپی انار 

در طرز تهیه ژله انار توپی ابتدا یک بادکنک را به خوبی بشویید سپس دانه های انار را درون بادکنک بریزید. ژله انار را در مقداری آب جوش حل کنید و بعد از سرد شدن آن را درون بادکنک بریزید و در بادکنک را با کمک نخ ببندید سپس بادکنک را در یخچال قرار دهید تا ژله انار به خوبی بسته شود سپس بعد از بسته شدن ژله انار بادکنک را از یخچال بیرون آورید و با کمک چاقو بادکنک را ببرید و ژله فرم گرفته شده را که شبیه انار است از بادکنک بیرون آورید و برای سرو در ظرف مناسبی قرار دهید.

ژله انار توپی

تزیین ژله انار با روش های ایده آل و متفاوت

ژله انار را می توانید با روش های مختلفی تهیه کنید که در این مطلب 2 روش مختلف روش تهیه ژله انار را مشاهده کردید. شما می توانید بعد از تهیه این ژله خوشمزه آن را با روش ها و ایده های مختلفی تزیین کنید که در ادامه ایده های مختلف را برای تزیین ژله انار مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این تزیینات زیبا نهایت لذت را ببرید.

تزیین ژله انار ژله انار     ژله انار خوش طعم تزیین زیبا ژله انار   ژله انار خوش طعم و خوشمزه تزیین ساده ژله انار تزیین زیبا و متفاوت ژله انار طرز تهیه ژله انار با روش های مختلف   تزیین زیبا و متفاوت ژله انار

در این مطلب با طرز تهیه ژله انار با دو روش مختلف آشنا شدید, این ژله خوشمزه و متفاوت را می توانید برای جشن یلدا در منزل تهیه و تزیین کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان