اجمالی/جلالی در همایش پدافند غیر عامل در نظام بانکی و مالی:

دشمنان استراتژی ویژه‌ای برای جنگ اقتصادی علیه ایران طراحی کردند

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: دشمنان ما استراتژی ویژه ای را برای جنگ اقتصادی علیه ما طراحی کرده اند و با تمام توان آن را برای تسلیم کردن ایران دنبال می کنند.

دشمنان استراتژی ویژه‌ای برای جنگ اقتصادی علیه ایران طراحی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام رضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در همایش «پدافند غیر عامل در نظام بانکی و مالی» که صبح امروز سه شنبه در مرکز همایش های خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد گفت: برداشت عمومی از پدافند یک رویکرد سخت افزاری است و شاید سوال شود که پدافند جه ارتباطی با نظام بانکی دارد.

وی ادامه داد: در سه ده گذشته شاهد تحول در تهدیدات هستیم و تهدیدات در این زمان از تهدیدات سخت به سوی تهدیدات سایبری و ترکیبی رفته است پس برای مقابله با این تهدیدات جدید نمیتوان با رویکرد گذشته نگاه کرد.

سردار جلالی به تهدیدات جدید در حوزه بانکداری اشاره کرد و گفت: کشور در حوزه هایی مانند بانکداری در معرض تهدید قرار دارد و ما باید با تهدیدات مقابله و یا آن را مدیریت و این تهدیدات را به سمت صفر ببریم، برای این کار باید در ابتدا تهدیدات را شناسایی و راه مقابله با آن را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: در دولت دهم به این نتیجه رسیدیم که کشور به سمت یک جنگ و تهدید جدی در حوزه اقتصادی پیش می رویم پس باید با هشدار کاری کنیم که به این سمت پیش نرویم. 
 
رئیس سازمان پدافند غیر عامل با تاکید براینکه ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن به رهبری آمریکا هستیم گفت: دشمنان ما استراتژی ویژه ای را برای جنگ اقتصادی علیه ما طراحی کرده اند و با تمام توان آن را برای تسلیم کردن ایران دنبال می کنند. 

ادامه دارد ...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان