همه مشخصات موبایل‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ فاش شد

هواوی قصد دارد تا تلفن‌های هوشمند بسیاری را طی سال میلادی ۲۰۱۸ به بازار جهانی عرضه کند. بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از چین، لیست موبایل‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ شامل مدل‌های خانوداه‌ی پی ۲۰، میت ۲۰، نووا ۳ و انجوی ۸ خواهند شد.

همه مشخصات موبایل‌های هواوی در سال 2018 فاش شد

هواوی قصد دارد تا تلفن‌های هوشمند بسیاری را طی سال میلادی 2018 به بازار جهانی عرضه کند. بر اساس آخرین اخبار به دست آمده از چین، لیست موبایل‌های هواوی در سال 2018 شامل مدل‌های خانوداه‌ی پی 20، میت 20، نووا 3 و انجوی 8 خواهند شد.

به نظر می‌رسد که برنامه سال آینده این شرکت چینی برای معرفی و عرضه‌ی محصولات موبایلش فاش شده و علاوه بر آن مشخصاتی احتمالی برای آنها به دست آمده است. این اطلاعات و شایعات قبلی نشان می‌دهد که هواوی هنوز هم قصد دارد از چیپست‌های های‌سیلیکون خود در موبایل‌های نسل بعدش استفاده کند.

بر اساس مشخصات لو رفته، هواوی میت 20 و 20 پرو قرار است نمایشگر‌هایی 5.9 و 6 اینچی با رزولوشن FHD و QHD داشته باشند. احتمالاً این دو مدل از 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. در حالی که مدل دیگری از هواوی میت 20 پرو با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد و نسخه‌ی Porsche Edition آن لقب خواهد گرفت.

این گجت‌ها قرار است از یک آرایه‌ی دوربین دوگانه‌ شامل دو دوربین 20 و 12 مگاپیکسلی بهره برده و حاشیه‌ی بالایی این موبایل‌ها به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آراسته شوند. احتمال دارد که هواوی، این گجت‌ها را تا مهرماه سال آینده به قیمت معادل 614 دلار و 1419 دلار  به بازار عرضه کند.

سری موبایل دیگر موجود در لیست لو رفته، خانواده‌ی نووا 3 است که شامل دو مدل نووا 3 و نووا 3 اس می‌شود. هردوی این تلفن‌های هوشمند قرار است از یک نمایشگر 6 اینچی FHD با چیپست کایرین 960 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره ببرند.

با اینکه نووا 3 دوربینی دوگانه خواهد داشت اما از آنجایی که دوربین دوم تنها سنسوری 2 مگاپیکسلی است احتمالاً ویژگی خاصی به موبایل مذکور اضافه نخواهد کرد. البته دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسلی خواهد بود که قیمتی معادل 425 دلار را برایش رقم زده است. این دو محصول مشخصاً پیش از چیپست‌هایشان که در پایان پاییز  از آنها رونمای خواهد شد، معرفی نمی‌شوند.

انجوی 8 و انجوی 8 پلاس دیگر سری موجود در لیست یاد شده هستند که قرار است تا میانه‌ی سال میلادی جاری (تابستان سال شمسی آینده) به بازار عرضه شوند اما عرضه‌ی انجوی 8 اس محتملاً به زمستان بعدی موکول خواهد شد. هر سه مدل حاضر در این خانواده از چیپست کایرین 670 استفاده کرده و به همین دلیل با مدل‌های میان‌رده به رقابت خواهند پرداخت.

شایعاتی درباره‌ی عرضه خانواده‌ی آنر تا پایان سال میلادی شنیده می‌شود که این احتمالات متوجه‌ مدل‌های مختلف آنر یعنی وی 10پلی، وی 11، پلی 7 و پلی 7 ای می‌شود. آنر 10 ممکن است تا خردادماه به بازار آید در حالی که این اتفاق ممکن است شش ماه بعد برای آنر 10 لایت رخ دهد.

باید به تمامی این محصولات خانواده‌ی پی را اضافه کنیم که در واقع رونمایی بعدی هواوی به آنها اختصاص داشته و قرار هفتم فروردین ماه در شهر پارس برگزار گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان