ماهان شبکه ایرانیان

شرایط خرید میتسوبیشی برقی در ایران

متقاضیان این اتومبیل لازم است تا با پرداخت ۱۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، تا فروردین ۹۷ برای دریافت خودروی خود صبر کنند و محصولی سبز، کم مصرف و پرفروش را تحویل بگیرند. میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدا از موتور ۲ لیتری بنزینی دارای ۲ موتور الکتریکی در قسمت جلو و عقب است که از فناوری بسیار جدیدی بهره می برد.

شرکت آرین موتور نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران، شرایط فروش خودروی جدید اوتلندر برقی 2018 را اعلام نمود. طبق اعلام رسمی آرین موتور، میتسوبیشی اوتلندر PHEV برای بازار کشورمان 317 میلیون تومان تعیین شده است. این خودروی تازه وارد در شش رنگ متفاوت در ایران ارایه خواهد شد و دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر است که این گارانتی برای باتری برقی آن به 8 سال افزایش یافته است.

 شرایط خرید میتسوبیشی برقی در ایران

متقاضیان این اتومبیل لازم است تا با پرداخت 198 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، تا فروردین 97 برای دریافت خودروی خود صبر کنند و محصولی سبز، کم مصرف و پرفروش را تحویل بگیرند. میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدا از موتور 2 لیتری بنزینی دارای 2 موتور الکتریکی در قسمت جلو و عقب است که از فناوری بسیار جدیدی بهره برده و نسبت به محصولات هیبرید در جهان، تکنولوژی بروزتری دارد و میتوانید بدون نیاز به موتور بنزینی، تا 60 کیلومتر و با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت فقط با موتورهای برقی حرکت کنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان