مدل های لباس ماکسی شیک و بسیار جذاب

مدل لباس ماکسی از انواع لباس مجلسی های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها با هر رده سنی است این مدل لباس در انواع طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است و شما می توانید با پوشیدن آن ظاهری شیک و رسمی در مهمانی ها و مجالس پیدا کنید.

مدل لباس ماکسی از انواع لباس مجلسی های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها با هر رده سنی است این مدل لباس در انواع طرح ها و رنگ های متنوعی موجود است و شما می توانید با پوشیدن آن ظاهری شیک و رسمی در مهمانی ها و مجالس پیدا کنید.

لباس مجلسی ماکسی از انواع مدل لباس های پرکاربرد زنانه برای مهمانی و مجالس مختلف است که در انواع رنگ ها و طرح های مختلف دوخته می شود, در ادامه این مطلب انواع مدل لباس ماکسی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

در دوخت لباس های ماکسی از پارچه های مختلفی نظیر پارچه ریون و پارچه گیپور و پارچه حریر و … استفاده می شود. لباس مجلسی ماکسی ریون و گیپور و حریر و … از انواع مدل لباس مجلسی های مناسب هستند که دارای طرحی خاص و متفاوت می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

مدل لباس ماکسی دخترانه



مدل لباس ماکسی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال

لباس های ماکسی نسبت به بقیه لباس مجلسی های زنانه و دخترانه بلند تر هستند و بلندی قد آن ها گاهی تا قوزک پا می رسد. این مدل لباس ها در انواع رنگ ها و طرح های مختلف موجود هستند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع لباس ماکسی را که متناسب با فرم اندام تان است برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل لباس ماکسی کار شده

مدل لباس مجلسی ماکسی ساده و شیک

پیراهن مجلسی ماکسی می توانند ظاهر خانم ها را زیبا و جذاب تر از همیشه نشان دهند این مدل لباس ها به خاطر طراحی خاص و راحتی که دارند باعث متفاوت تر به نظر رسیدن تیپ شما می شوند. بهتر است برای جذابیت بیشتر اندام خود لباس مجلسی های ماکسی را با کفش های پاشنه بلند بپوشید تا خوش تیپ تر به نظر برسید. لباس های ماکسی در انواع طرح های ساده موجود هستند که اغلب خانم ها از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند.

لباس مجلسی ماکسی

مدل پیراهن ساده ماکسی

مدل لباس ماکسی سفید و مشکی

مدل پیراهن مشکی و سفید ماکسی

مدل لباس حریر ماکسی

مدل لباس ماکسی ساده و شیک

مدل لباس مجلسی ساده و شیک

مدل لباس مجلسی ماکسی

مدل لباس مجلسی مشکی

مدل لباس مجلسی مشکی

مدل پیراهن ساده و زیبا

مدل پیراهن ماکسی مجلسی

مدل لباس ماکسی مشکی

مدل پیراهن شیک و ساده مجلسی

مدل لباس ساده مجلسی و زیبا

مدل لباس مخمل مجلسی

مدل لباس مجلسی ماکسی کار شده

لباس مجلسی های کار شده از انواع مدل لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند و از زمان های گذشته تا به امروز اغلب خانم ها از این مدل لباس ها در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده می کنند. در دوخت لباس مجلسی های کار شده اغلب از پارچه های دانتل و گیپور استفاده می شود و همچنین در برخی از مدل های لباس مجلسی ماکسی در قسمت بالاتنه و یا پایین تنه لباس از سنگ های تزیینی و … برای زیبایی بیشتر لباس مجلسی استفاده می شود.

 مدل پیراهن ماکسی زیبا و شیک

مدل پیراهن کار شده مجلسی

مدل لباس مجلسی ماکسی

مدل پیراهن کار شده با گیپور

    مدل لباس ماکسی حریر طرح دار

مدل لباس طرح دار مجلسی

مدل لباس سبز مجلسی

مدل لباس مجلسی طرح دار ماکسی

مدل پیراهن مجلسی کار شده

مدل پیراهن شیک و زیبا ماکسی

مدل لباس گیپور مجلسی

مدل پیراهن طرح دار ماکسی

مدل لباس مجلسی گیپور

مدل پیراهن ماکسی گیپور زنانه

مدل لباس مجلسی بلند زیبا و جدید

مدل لباس مجلسی شیک و بلند

مدل لباس ماکسی قرمز

مدل لباس قرمز ماکسی

مدل لباس مجلسی کار شده

مدل لباس مجلسی ماکسی سبز

مدل لباس کار شده مجلسی زیبا و شیک

مدل پیراهن کار شده ماکسی زنانه

مدل پیراهن کار شده با گیپور

مدل لباس مجلسی زنانه ماکسی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس ماکسی ساده و کار شده آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها پیراهن مجلسی ماکسی زیبا و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان