الگوی دامن کلوش و آموزش دوخت دامن کلوش

در این مطلب آموزش مرحله به مرحله کشیدن الگوی دامن کلوش به همراه روش دوخت دامن کلوش با کمک الگوی کشیده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

در این مطلب آموزش مرحله به مرحله کشیدن الگوی دامن کلوش به همراه روش دوخت دامن کلوش با کمک الگوی کشیده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

دامن کلوش از انواع دامن های زیبا و راحت است که در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و شما می توانید به راحتی الگوی دامن کلوش را در منزل بکشید سپس با کمک الگو اقدام به دوخت دامن کلوش کنید. 

خیاطی با کمک الگو از انواع روش های قدیمی برای دوخت انواع لباس ها است و شما می توانید با کمک کشیدن الگو و یا بدون استفاده از الگو لباس های زیبایی را در منزل بدوزید.

آموزش دوخت دامن کلوش با الگو

الگوی دامن کلوش

دامن کلوش از انواع دامن ها با تن پوش شیک و جذاب است و شما می توانید این دامن را با رسم الگو بدوزید. در مطالب قبلی دوخت تاپ بدون الگو و دوخت یقه انگلیسی با الگو را مشاهده کردید در این مطلب قصد داریم الگوی دامن کلوش و روش پیاده سازی آن را روی پارچه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.



مدل دامن زیبا و شیک کلوش

الگو دامن کلوش

ابتدا پارچه را از قسمت طول تا کنید تا به شکل مربع در آید سپس قد دامن و دور کمر را اندازه گیری کنید و از گوشه مربع شروع به اندازه گیری نمایید در چند نقطه قد دامن را باید اندازه گیری کنید و همه این نقطه ها را به صورت هلالی شکل و با کمک مداد به یکدیگر وصل کنید و با کمک قیچی برش بزنید.
در این مرحله از باید اندازه دور کمر را بر عدد 4 تقسیم کنید سپس عدد بدست آمده را با عدد 2 جمع کنید. به عنوان مثال اگر دور کمر برابر با 72 است باید یک چهارم این عدد را محاسبه کنید و سپس با عدد 2 جمع نمایید که یک چهارم 72 برابر است با 18 جمع عدد 18 با عدد 2 نیز با عدد 20 برابر است.
از راس مربع که اندازه بلندی دامن تمام کلوش را محاسبه کردید اندازه گیری 20 سانتی را شروع کنید و در چند نقطه علامت هایی را بزنید و همه این نقاط را به صورت هلال به یکدیگر وصل کنید و با کمک قیچی برش بزنید توجه داشته باشید که این قسمت برش دور کمر است. همچنین در هنگام دوخت دامن کلوش باید در قسمت دولای باز پارچه جا برای دوخت زیپ نیز در نظر بگیرید.

آموزش کشیدن الگوی دامن کلوش مدل دامن کلوش

در این مطلب با آموزش الگوی دامن کلوش و نحوه پیاده سازی الگو روی پارچه آشنا شدید که امیدواریم از دوخت این دامن زیبا نهایت لذت را ببرید و بتوانید با کمک این مطلب آموزشی دامن کلوش زیبا و با تن پوش مناسبی را بدوزید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده آموزش دوخت انواع لباس ها به بخش آموزش خیاطی مجله آرگا مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان