رندرهای رسمی هواوی از موبایل های خانواده P۲۰ افشا شد

کمتر از بیست روز تا برگزاری مراسم رونمایی از موبایل های خانواده P۲۰ هواوی باقی مانده و ایوان بلس، افشاگر خوش نام حوزه تکنولوژی اخیراً تصمیم به انتشار برخی از رندرهای رسمی این خانواده در فضای مجازی گرفته است.

رندرهای رسمی هواوی از موبایل های خانواده P20 افشا شد

کمتر از بیست روز تا برگزاری مراسم رونمایی از موبایل های خانواده P20 هواوی باقی مانده و ایوان بلس، افشاگر خوش نام حوزه تکنولوژی اخیراً تصمیم به انتشار برخی از رندرهای رسمی این خانواده در فضای مجازی گرفته است.

در این رندرهای تازه، یکبار دیگر شاهد بریدگی بالای نمایشگر در هر سه مدل هستیم که طراحی آیفون X را در ذهن تداعی می کند. دو موبایل P20 و P20 Lite از دوربین دوگانه روی پنل پشتی بهره می برند و مدل P20 Pro هم همانطور که در شایعات خوانده ایم، به دوربین اصلی سه گانه مجهز است.

دوربین اصلی هر سه موبایل، با چیدمان عمودی در بخش سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته که باز هم الهام گرفته از عناصر طراحی آخرین موبایل های اپل به نظر می رسند. نکته عجیب اینست که در تیزر رسمی هواوی که اخیراً منتشر شد، شاهد بریدگی افقی در سمت چپ و بالایی پنل پشتی هستیم که می تواند از چیدمان متفاوت دوربین سه گانه P20 Pro حکایت داشته باشد.

و از آن جایی که ایوان بلس افشاگری قابل اعتماد است، این تناقض اندکی گیج کننده به نظر می رسد. تا به این لحظه تمام تصاویر و اطلاعات افشایی، از چیدمان عمودی دوربین حکایت داشته اند و احتمالاً طراحی دستگاه نیز در نهایت به همین شکل باشد، اما باید این احتمال را هم در نظر داشت که هواوی در لحظات آخر تغییر عقیده داده و طراحی دستگاه را اصلاح کرده است.

البته گذشته از مدل پرو، طراحی P20 و P20 Lite به لطف انتشار تصاویری از سوی رگولاتوری TENAA به تایید رسیده است. اسمارت فون P20 قرار است به نمایشگری 5.84 اینچی با نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن 1080x2280 پیکسل مجهز باشد و از دیگر مشخصات آن می توان به دوربین دوگانه با دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2900 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر