ماهان شبکه ایرانیان

به منظور کاهش سوء استفاده؛

حذف ۳.۲ میلیارد آگهی تبلیغاتی بد توسط گوگل در سال ۲۰۱۷

سواستفاده از فضای مجازی برای انتشار تبلیغات نامناسب و فریبنده روز به روز در حال افزایش است و گوگل تنها در سال ۲۰۱۷ حدود ۳.۲ میلیارد آگهی را به همین علت حذف کرده است.

حذف 3.2 میلیارد آگهی تبلیغاتی بد توسط گوگل در سال 2017

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ونچربیت، بر اساس آماری که توسط خود گوگل منتشر شده، میزان حذف این تبلیغات در سال 2017 نسبت به سال 2016 افزایشی 88 درصدی را نشان می دهد. در سال 2016 گوگل تنها 1.7 میلیارد آگهی تبلیغاتی را حذف کرده بود. آمار یادشده نشان می دهد این شرکت در سال 2017 در هر ثانیه بیش از 100 پیام تبلیغاتی نامناسب را حذف کرده است.

آگهی های نامناسب از نظر گوگل آگهی هایی هستند که سیاست های این شرکت را نقض کرده و با هدف کلاهبرداری، حملات فیشینگ، ارسال بدافزار و تبلیغ محصولات غیرقانونی ارسال شوند.

گوگل می گوید در اکثر موارد تبلیغات یادشده پیش از آنکه توسط عموم مردم دیده شوند، حذف شده اند. این شرکت همچنین همکاری خود با 320 هزار ناشر را به علت چنین تخلفاتی متوقف کرده و 90 هزار وب سایت و 700 هزار برنامه تلفن همراه را به همین دلیل در فهرست سیاه خود قرار داده است.

از مجموع تبلیغات یادشده 79 میلیون پیام تبلیغاتی با هدف ارسال بدافزار طراحی شده بودند. گوگل سال گذشته 400 هزار سایت که در آنها بدافزارهایی مخفی شده بود را نیز شناسایی و بلوکه کرد.

48 میلیون پیام تبلیغاتی برای نصب مخفیانه بدافزار بر روی رایانه ها و گوشی های کاربران تلاش می کردند و 66 میلیون هم کاربران را به کلیک کردن برای نمایش پیام های دروغین ترغیب می کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان