ماهان شبکه ایرانیان

فروش نوروزی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ تحویل فوری - اسفند ۹۶

گروه صنعتی ایران خودرو فروش فوری خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را آغاز می‌ نماید

فروش نوروزی پژو 206 تیپ 2 تحویل فوری - اسفند 96

گروه صنعتی ایران خودرو فروش فوری خودروی پژو 206 تیپ 2 را آغاز می‌ نماید. به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو میرساند، شرایط فروش فوری نقدی خودروی پژو 206 تیپ 2 از روز شنبه مورخ 96/12/26 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح و با شرایط ذیل ارائه می‌ گردد:
رنگ هاى قابل عرضه: سفید، خاکسترى، مشکى و نقره اى
قیمت مصوب فروش: ٣٣٧٧٩٠٠٠٠
موعد تحویل: ٣٠ روزه
تنظیم صلحنامه در این بخشنامه قابل اجرا نیست.
زمان فعال سازی این بخشنامه: ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 96/12/26

گفتنی است پژو 206 تیپ 2 از موتوری به حجم دقیق 1360سی سی بهره می برد. این موتور توانایی تولید 75 اسب بخار قدرت و 118 نیوتن متر گشتاور را داشته و قادر است در عرض تقریبا 14 ثانیه هاچبک کهنه کار فرانسوی را به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند. وظیفه انتقال قدرت نیز بر عهده گیربکس 5 سرعته دستی گذاشته شده است.

پژو 206 تیپ 2 در هر صد کیلومتر ترکیبی کمی بیش از 6 لیتر مصرف می کند که با این حساب می توان آن را یکی از پاک ترین خودروهای موجود نامید.

کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب مجهز به سیستم های ABS ،EBD و EBA، چراغ مه شکن جلو و عقب، امکان تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل کابین، قفل مرکزی با کنترل از راه دور رادیویی، ایموبلایزر، سیستم تهویه دستی، فرمان هیدرولیک، شیشه بالابر برقی درهای جلو و سیستم تنظیم سرعت برف پاک کن با سرعت خودرو برخی از مهم ترین ویژگی ها و امکانات 206 تیپ 2 هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان