ماهان شبکه ایرانیان

استریمر معروف فورتنایت در ماه ۵۰۰ هزار دلار درآمد دارد

تایلر بلوینس که با نام Ninja شناخته می شود، یکی از شناخته شده ترین استریمر های توییچ است. او به تازگی و طی مصاحبه ای اعلام کرده که از استریم کردن بازی هایی مانند فورتنایت و قراردادهای تبلیغاتی خود، ۵۰۰ هزار دلار در ماه درآمد دارد.

استریمر معروف فورتنایت در ماه 500 هزار دلار درآمد دارد

تایلر بلوینس که با نام Ninja شناخته می شود، یکی از شناخته شده ترین استریمر های توییچ است. او به تازگی و طی مصاحبه ای اعلام کرده که از استریم کردن بازی هایی مانند فورتنایت و قراردادهای تبلیغاتی خود، 500 هزار دلار در ماه درآمد دارد.

او ده سال پیش، کنار کار و تحصیل در کالج شروع به استریم کردن بازی های ویدیویی کرد و در حال حاضر دیگر هیچ نگرانی خاصی در مورد درآمد خود ندارد و می تواند تمام وقت مشغول استریم کردن باشد.

تایلر می گوید بخش عمده ای از درآمد خود را از طریق مشترکینی که روی سرویس های استریم آمازون و توییچ دارد، به دست می آورد و البته نباید از 5 میلیون مشترک Ninja روی یوتیوب غافل شد که درآمد زیادی را از طریق پخش آگهی نصیب او می کنند.

چندی پیش تایلر به همراه رپر معروف آمریکایی، دریک، طی استریم فورتنایت، عنوان بتل رویال کمپانی اپیک، رکورد تعداد تماشاگران همزمان توییچ را شکستند.

فورتنایت

شاید راز موفقیت او، مهارت بالایش در بازی فورتنایت باشد. محبوبیت این بازی به صورت روزافزون در حال افزایش است و بسیاری از کاربران آن می خواهند تا نحوه بازی کردن بازیکنان سطح بالای فورتنایت را تماشا کنند. جدا از این موضوع، Ninja با انجام کارهای مختلف تماشاگران خود را سرگرم نگه می دارد.

به عبارت دیگر، برای موفقیت در این حوزه شما باید دوست داشتنی و یکی از بهترین بازیکنان جهان در بازی مورد نظر خود باشید. رسیدن به سطح موفقیت تایلر بلوینس تنها به بازی کردن و صحبت کردن وابسته نیست و شما باید مهارت های مختلفی داشته باشید.

تایلر بلوینس می گوید بیشتر درآمد خود را سرمایه گذاری کرده و تا جایی که ممکن است، صرفه جویی می کند. او همچنین مبلغی را به طور ثابت به سازمان های خیریه حمایت از حیوانات می پردازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان