دانلود و معرفی ۵ بازی برتر از شخصیت اسپایدرمن برای اندروید

اسپایدرمن یکی از قدیمی‌ترین ابرقهرمانان کمپانی مارول است که کمیک‌های بسیار محبوبی از آن طی سال‌های گذشته منتشر شده است

دانلود و معرفی 5 بازی برتر از شخصیت اسپایدرمن برای اندروید

اسپایدرمن یکی از قدیمی‌ترین ابرقهرمانان کمپانی مارول است که کمیک‌های بسیار محبوبی از آن طی سال‌های گذشته منتشر شده است. بصورت کلی، همه ماجرای پیتر پارکر جوان را می‌دانند که چگونه توسط یک عنکبوت گزیده شد و پس از آن چه تغییراتی در بدن او اتفاق افتاد. تاکنون فیلم‌های مختلفی از این شخصیت در هالیوود اکران شده است و در آینده نیز شاهد حضور او در فیلم‌هایی اختصاصی یا درکنار دیگر ابرقهرمانان مارول خواهیم بود. اما شهرت و محبوبیت این شخصیت تنها محدود به هالیوود یا کتاب‌های کمیک نمی‌شود بلکه در صنعت بازیسازی نیز شاهد حضور پررنگ اسپایدرمن و موفقیت‌های آن بوده‌ایم و چندان دور از انتظار نیست که عناوین انحصاری اسپایدرمن حتی برروی سیستم عامل اندروید نیز منتشر شود.

برای علاقه‌مندان به شخصیت اسپایدرمن در این مقاله به معرفی 5 بازی برتر باحضور این شخصیت برای سیستم عامل اندروید می‌پردازیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

بازی‌های Gameloft درخصوص Spider-Man

بنظر می‌رسد کمپانی گیم‌لافت حق و حقوق ساخت عناوین انحصاری برای شخصیت اسپایدرمن را داراست و بازی‌های متنوعی را برای تلفن‌های هوشمند منتشر کرده است. بزرگ‌ترین عناوین منتشر شده توسط این تیم توسعه دهنده دو قسمت از سری بازی‌های The Amazing Spider-Man و Spider-Man Unlimited است. هر دو عنوان منتشر شده سه بعدی هستند و بر اساس زد و خورد با دشمنان و آدم‌های بد بازی پیش می‌روند. Spider-Man Unlimited نیز بیشتر شبیه کمیک‌ بوک‌ها و فضای اصلی شناخته شده برای این شخصیت است و سبک بازی نیز رانر بینهایت است و شما می‌توانید شخصیت‌های متنوعی را برای استفاده در بازی آزاد کنید، با باس‌ فایت‌های متنوع آن سرگرم شوید و… . اگر از علاقه‌مندان به شخصیت اسپایدرمن هستید و می‌خواهید بازی‌های آن را تجربه کنید حتما به عناوین ساخته شئه توسط کمپانی گیم‌لافت سر بزنید.


Marvel Contest of Champions

در Marvel Contest of Champions ابرقهرمانان کمپانی مارول در برابر یکدیگر قرار میگیرند. در بین ابرقهرمانان موجود در بازی اسپایدرمن نیز به چشم می‌خورد. سبک اصلی بازی درحقیقت فایتینگ یا مبارزه‌ای است و در آن علاوه بر بخش داستانی و تک نفره، بخش آنلاین برای قرارگیری در برابر کاربران دیگر و مبارزه با آنان نیز وجود دارد. در این بین ابرقهرمانان زیادی هستند که با پیشروی در بازی می‌توانید آنان را برای استفاده آزاد کنید. Marvel Contest of Champions یک بازی کلاسیک فایتینگ است و این بدین معنیست که بیشتر از حرفه‌ای بودن و مهارت شما برای رسیدن به پیروزی، این شانس است که می‌تواند موثر باشد. شما می‌توانید Marvel Contest of Champions را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Marvel Future Fight

Marval Future Fight یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ساخته شده برای شخصیت اسپایدرمن است، یه به عبارتی یکی از مجبوب‌ترین بازی‌های کمپانی مارول که اسپایدرمن نیز در آن حضور دارد. Marval Future Fight یک بازی سوم شخص سه بعدی است که در آن با استفاده از ابرقهرمانان بازی که با پیشروی در آن بدست می‌آورید شروع به جنگیدن با آدم‌های بد داستان می‌کنید. بازی همچنین دارای بخش آنلاین و چند نفره است و شما می‌توانید با بازیکنی دیگر مشغول مبارزه شوید. بازی بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است، درحقیقت همین پرداخت‌های درون برنامه‌ای نکته‌ای منفی در خصوص آن محسوب می‌شود که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد.


Marvel Pinball

Marvel Pinball یکی از عناوین کژوال این لیست است که شخصیت اسپایدرمن نیز در آن حضور دارد. بازی در حقیقت یک Pinball ساده و معمولی است که تم و محیط آن برگرفته از شخصیت‌های کمپانی مارول است، البته کیفیت ساخت بازی آنقدر بالا هست که در این لیست قرار بگیرد. بازی دارای گرافیک واقع گرایانه است و میزهایی که برروی آنان مشغول بازی می‌شوید از یک شخصیت مارول الهام گرفته‌اند. Marvel Pinball همچنین از Android TV نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید Marvel Pinball را با قیمت 0٫99 دلار و به همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Marvel Puzzle Quest

Marvel Puzzle Quest شبیه تمام عناوین پازلی است که احتمالا با آنان برخورد داشته یا آنان را تجربه کرده‌اید. روند بازی بدین گونه است که هربار یک پازل را تکمیل می‌کنید، برحسب پیروزی در آن کارکترتان به کارکتر دشمن حمله‌ای می‌کند. در Marvel Puzzle Quest همچنین المان‌های نقش آفرینی، بخش چند نفره آنلاین، قابلیت یار شدن با دیگران و بخش داستانی برای تجربه بصورت تک نفره وجود دارد. اسپایدرمن نیز یکی از شخصیت‌های قابل بازی است که علاقه‌مندان می‌توانند از او استفاده کنند. شما می‌توانید Marvel Puzzle Quest را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان