ماهان شبکه ایرانیان

با همت شورای حل اختلاف استان گلستان صورت می‌گیرد

آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد تا پایان سال

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان گلستان از آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد خبرداد و بدهی مالی، مهریه، تصادف منجر به جرم، تصادف منجر به فوت، بدهی نفقه و ... را از جمله جرائم این زندانیان برشمرد.

احمد جعفری در گفت: وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به برگزاری جلسه با شاکیان زندانیان جرایم غیرعمد و مالی به میزانی شعبه 11 صلحی شورای حل اختلاف گنبد کاووس، گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و خیر گنبدی، 110 زندانی جرایم غیرعمد تا پایان سال گذشته از زندان آزاد سدند.
 
وی افزود: شاکیان 110 زندانی جرائم غیرعمد راضی شده اند بخشی از طلب خود را ببخشند و مابقی بدهی این زندانیان را حاج محمد شهرکی رئیس شعبه 11 صلحی شورای حل اختلاف (خیر گنبدی)، پرداخت می‌کند.

احمد جعفری گفت: این عضو شورای حل اختلاف استان از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز زمینه آزادی 300 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی را فراهم کرده است.

این مقام قضایی در پایان با بیان اینکه افرادی که با جرائم غیرعمد وارد زندان می‌شوند مجرم نیستند، بلکه بدهکارند و باید ذهنیت جامعه نسبت به آن‌ها تغییر کند، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی ناشی از دربند بودن مددجویان بدهکار به دلیل عدم پرداخت دیه بر کسی پوشیده نیست و باید با همتی مضاعف برای آزادی این افراد گام برداریم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان