تصاویر زنده و جزئیات بیشتری از هواوی P۲۰ پرو منتشر شد

تنها یک روز تا معرفی رسمی پرچمداران هواوی باقی مانده و طبیعیست که شاهد افشای اطلاعات بیشتر از آنها باشیم. پس از رؤیت مشخصات کامل P۲۰ و P۲۰ Pro در یکی از فروشگاه های آلمان، اکنون جزئیات بیشتر و تصاویر زنده از این موبایل ها از طریق سایت SlashLeaks منتشر شده است که در ادامه آنها را مرور می کنیم.

تصاویر زنده و جزئیات بیشتری از هواوی P20 پرو منتشر شد

تنها یک روز تا معرفی رسمی پرچمداران هواوی باقی مانده و طبیعیست که شاهد افشای اطلاعات بیشتر از آنها باشیم. پس از رؤیت مشخصات کامل P20 و P20 Pro در یکی از فروشگاه های آلمان، اکنون جزئیات بیشتر و تصاویر زنده از این موبایل ها از طریق سایت SlashLeaks منتشر شده است که در ادامه آنها را مرور می کنیم.

تصاویر منوی منتسب به هواوی P20 پرو نشان می دهند این موبایل به شماره مدل CLT-L09 به اندروید 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.1 مجهز خواهد بود. چیپست Kirin 970 قلب تپنده این موبایل است و شش گیگابایت حافظه رَم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کنند. رزولوشن نمایشگر 1080×2240 پیکسل است.

هواوی P20 پرو قابلیت Face Unlock هم دارد اما هنوز نمی دانیم این فناوری صرفاً به دوربین جلو متکیست یا تجهیزات خاصی برای آن تدارک دیده شده است. حالت نمایشگر همیشه روشن هم یکی دیگر از قابلیت های P20 پرو است که از ویژگی های اختصاصی صفحات امولد محسوب می شود.

اگر طرفدار بریدگی نمایشگر نیستید، هواوی امکان پنهان ساختن آن را هم فراهم کرده که اقدام معقولی به حساب می آید، به خصوص زمانی که قصد دارید ویدیو تماشا کنید. البته این شرکت چینی هم اصرار دارد بریدگی نمایشگر به رویه معمول دنیای موبایل تبدیل شده و این ناچ نه چندان زیبا را «استاندارد» می نامد.

تصاویر زنده از P20 و P20 پرو هم بخش دیگری از این مطلب را تشکیل می دهند که یکی از آنها را در تصویر ابتدایی می بینید و دیگری را در ادامه خواهید دید:

موبایل های سری P20 هواوی فردا سه شنبه به شکل رسمی معرفی می شوند و این شایعات پر دامنه هم به پایان خواهند رسید. ما در دیجیاتو مراسم رونمایی از پرچمداران جدید هواوی را به طور کامل پوشش می دهیم و از شما نیز دعوت می کنیم با ما همراه باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر