اسپیلبرگ: «ماجراهای تن‌تن ۲» ساخته خواهد شد

تقریبا ۷ سال از زمان اکران انیمیشن «ماجراهای تن‌تن: راز اسب شاخدار» (The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn) می‌گذرد، اما کارگردان آن هنوز هم می‌گوید که قسمت دوم ساخته خواهد شد. استیون اسپیلبرگ در این باره اظهار داشته است:

اسپیلبرگ: «ماجراهای تن‌تن 2» ساخته خواهد شد

تقریبا 7 سال از زمان اکران انیمیشن «ماجراهای تن‌تن: راز اسب شاخدار» (The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn) می‌گذرد، اما کارگردان آن هنوز هم می‌گوید که قسمت دوم ساخته خواهد شد. استیون اسپیلبرگ در این باره اظهار داشته است:

«پیتر جکسون باید قسمت دوم را بسازد. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، او بزودی کار فیلمنامه را شروع خواهد کرد. مراحل تولید انیمیشن چیزی نزدیک به دو سال می‌کشد و بنابراین شما احتمالا تا سه سال دیگر قسمت دوم را نخواهید دید. اما پیتر حتما این پروژه را به اتمام خواهد رساند؛ تن‌تن زنده است!»

گفته می‌شود که قسمت دوم «ماجراهای تن‌تن» بر اساس دو کتاب «هفت توپ کریستالی» (The Seven Crystal Balls) و «زندانیان خورشید» (Prisoners of the Sun) ساخته خواهد شد؛ مجموعه داستان‌های مصور «تن تن» توسط نویسنده‌ای بلژیکی به نام هرژه خلق شده است.

افرادی چون جیمی بِل، اندی سرکیز، سایمون پگ و نیک فراست جزو صداپیشگان اصلی قسمت اول بودند، اما حضور دوباره‌ی آنان در قسمت دوم هنوز تایید نشده است. علاوه بر این اگر پیتر جکسون کاملا به کتاب‌های مصور هرژه وفادار باشد، داستان «ماجراهای تن‌تن 2» به شرح زیر خواهد بود:

هفت پروفسور که برای یافتن آثار امپراتوری اینکا به تازگی از سفری اکتشافی در پرو بازگشته‌اند، توسط فردی ناشناس و به وسیله‌ی گوی‌های کریستالی او به کما می‌روند. تن‌تن و کاپیتان هادوک برای نجات آن‌ها وارد عمل شده و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز شروع می شود…

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر