ماهان شبکه ایرانیان

مدیر شبکه یک:

سریال های شبکه یک در سال جدید/ احتمال پخش «موسی» یا «سلمان فارسی»

علیرضا برازش بیان کرد که بعد از تولید سریال هایی مثل «موسی» و «سلمان فارسی» طی چند سال آینده احتمال دارد که پخش این سریال های الف ویژه به شبکه یک برسد.

سریال های شبکه یک در سال جدید/ احتمال پخش «موسی» یا «سلمان فارسی»

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا برازش مدیر شبکه یک سیما شب گذشته 17 اسفندماه درباره سریال‌های الف ویژه ای که قرار است برای این شبکه ساخته شود، گفت: ما سریال‌هایی را در نظر گرفته‌ایم اما از زمانی که این سریال‌ها تصویب می‌شوند تا به نگارش و تولید می‌رسند، بیشتر از 5 سال طول می‌کشد.

وی ادامه داد: معمولاً سریال‌های الف ویژه منحصر به شبکه خاصی نیست بلکه در مرکز امور نمایشی سیما ساخته و به شبکه یک سپرده می‌شوند. ممکن است هر یک از سریال‌های «موسی» یا «سلمان فارسی» بعد از اینکه به تولید رسیدند، از شبکه یک پخش شوند که این اتفاق تا چند سال آینده رخ نخواهد داد.

مدیر شبکه یک سیما با اشاره به سریال‌های این شبکه در سال جدید عنوان کرد: ما در حال حاضر ادامه پخش سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و شهرام شاه‌حسینی را داریم. همچنین سریال «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی تولید شده و سیروس مقدم نیز ساخت «پایتخت 5» را در دستور کار دارد که اگر برسد سریالی هم با عنوان «شادآباد» با محوریت مسجد شهرستان یزد در دستور کار داریم.

برازش در پایان درباره برنامه تحویل سال این شبکه توضیح داد: برنامه «سین مثل سریال» که مسابقه‌ای برای انتخاب سریال‌های برگزیده است، قبل از شروع سال تحویل در شبکه پخش می‌شود و تا سال تحویل نیز ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان