زمستان رو به پایان است و از سردی هوا کم شده. روزهای پایانی اسفند هوا گرم است و شب‌های سردی دارد؛ بنابراین باید در انتخاب لباس خود دقت کافی داشته باشید تا استایلی متناسب و البته زیبا داشته باشید. در ادامه 4 ست پیشنهادی برای این روزها را به شما معرفی می‌کنیم که هم برای مهمانی و هم برای فعالیت روزمره ایده‌های خوبی هستند.

1- استایل متضاد

استایل متضاد به استایلی گفته می‌شود که بالاتنه گرم و زمستانی و پایین تنه‌ای بهار و نه چندان گرم داشته باشید. این سبک بسیار شیک و جدید است و متناسب با روزهای آخر زمستان.

ست لباس زنانه

2- استایل ملایم

اگر این روزها به مهمانی دعوت شده‌اید این سبک انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شود؛ رنگ روشن را در استایلتان به کار ببرید و کاپشن جین بپوشید تا گرمای کافی داشته باشید. کفش پشت باز با این ست نیز زیبایی چشم‌گیری دارد.

ست لباس زنانه

3- استایل روشن

رنگ روشن فقط مناسب تابستان نیست و هر زمانی از سال می‌توانید از رنگ روشن در استایل خود استفاده کنید. کتانی سفید همراه با این ست طاهر شما را اسپرت و در عین حال به روز می‌سازد.

ست لباس زنانه

4- استایل با رنگ خنثی

توسی رنگ خنثی است و می‌توانید با رنگ‌های روشن ترکیب کنید و استایلی شیک و بهاری برای خود بسازید. شلوار جین و یک کفش پشت‌باز می‌تواند زیبایی این استایل را تکمیل کند.

ست لباس زنانه