فروش نینتندو سوییچ در ژاپن به مرز ۴ میلیون واحد رسید

بنا بر آمار منتشر شده از سوی شرکت آماری مدیا کریِیت (Media Create) و مجله فامیتسو که هر دو مراجعی معتبر در کشور ژاپن به حساب می‌آیند، نینتندو سوییچ موفق شده تا فروشی ۴ میلیون واحدی را در خانه خود تا ۲۵ مارس برابر با ۵ فروردین ماه کسب کند.

فروش نینتندو سوییچ در ژاپن به مرز 4 میلیون واحد رسید

بنا بر آمار منتشر شده از سوی شرکت آماری مدیا کریِیت (Media Create) و مجله فامیتسو که هر دو مراجعی معتبر در کشور ژاپن به حساب می‌آیند، نینتندو سوییچ موفق شده تا فروشی 4 میلیون واحدی را در خانه خود تا 25 مارس برابر با 5 فروردین ماه کسب کند.

البته آمار ارائه شده از سوی این دو منبع با یکدیگر برابر نیست و اختلاف تقریبا 85 هزار واحدی دارد. مدیا کرییت می‌گوید نینتندو تا 5 فروردین 3 میلیون و 952 هزار و 748 واحد از کنسول خود فروخته اما مجله فامیتسو به نقل از منابع خود، این رقم را 4 میلیون و 37 هزار و 144 واحد اعلام می‌کند. اختلاف 84 هزار و 396 واحدی بین دو منبع البته چندان شکاف عمیقی نیست چون نینتندو فقط در همین یک هفته اخیر 50 هزار واحد سوییچ فروخته است.

سوییچ

با این حال نینتندو در گزارش‌های خود همیشه به آمار ارائه شده از سوی مدیا کرییت اتکا می‌کند، بنابراین می‌توان اعتبار رقم اعلام شده از سوی این شرکت آماری را معتبرتر دانست. به هر حال، هر دو منبع رقمی نزدیک به 4 میلیون را گزارش می‌دهند که دستاوردی بزرگ برای نینتندو طی یک سال به حساب می‌آید.

طبق آخرین آمار منتشر شده، نینتندو سوییچ تا آخرین روز سال 2017 میلادی (3 ماه پیش) نزدیک به 15 میلیون واحد فروش داشته که یعنی در عرض 9 ماه، بیشتر از Wii U طی 5 سال فروخته است.

نینتندو سوییچ

نینتندو ماه آینده و در تاریخ 26 آوریل برابر با 6 اردیبهشت ماه گزارش مالی خود از 3 ماهه ابتدایی سال 2018 را منتشر خواهد کرد و آن زمان می‌توان با اطمینان در مورد آمار فروش این کنسول بازی محبوب سخن گفت.

کنسول جدید ژاپنی‌ها به قدری خوش اقبال ظاهر شده که حتی توانسته از پلی استیشن 2، پرفروش‌ترین کنسول تاریخ، در شرایط مشابه یکساله فروش بیشتری داشته باشد و رکورد سریع‌ترین فروش میان تمام کنسول‌های خانگی تاریخ را در منطقه آمریکای شمالی کسب کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر