ماهان شبکه ایرانیان

استاندار سمنان:

شهدا بقای نظام اسلامی را تضمین کردند/ تداوم راه شهدا رسالت همگانی

سمنان - استاندار سمنان با تاکید بر اینکه شهدا بقای نظام جمهوری اسلامی را تضمین کردند، گفت: این عزیزان با خون پاکشان درخت انقلاب را سیرآب ساختند.

شهدا بقای نظام اسلامی را تضمین کردند/ تداوم راه شهدا رسالت همگانی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا خباز بعد از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای دانش آموز استان سمنان به میزبانی سالن هلال احمر و با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس دهم، ضمن اشاره به اینکه اگر همه خوبی ها و عبادت ها در کفه ترازو قرار دهیم، جهاد در راه خدا سنگینی خاصی نسبت به دیگر اعمال دارد، ابراز داشت: مهم ترین مسئله ای که بقای یک نظام را تضمین می کند، شهدا هستند چرا که با نثار خون پاکشان آرمان های انقلاب را ترویج دادند و ما امروز به ایشان مدیون هستیم.

وی افزود: همان طور که شهدای بدر و احد در دوران اسلام با خون پاکشان توانستند میراث ماندگار جهاد در راه دین مبین اسلام و خدای متعال را به یادگار بگذارند و در تاریخ ماندگار و جاویدان شوند، امروز نیز شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی برای ما راه را از چاه نشان دادند لذا نباید از یاد این عزیزان غافل ماند.

استاندار سمنان، گفت: اگر منافقان در صف جنگ ها موفق شده بودند، امروز از دین خبری نبود لذا باید گفت اگر شهدای گرانقدر نبودند، استکبار جهانی برای ریشه کنی انقلاب اسلامی وارد صحنه می شد و امروز از نظام جمهوری اسلامی و قوای سه گانه خبری نبود.

خباز با بیان اینکه اگر شهدا نبودند امروز از نیروهای مسلح افتخار آمیز خبری نبود تا لذت شهدا جان خود را نثار کنند، بیان داشت: امروز در یک جزیره امن در آرامش زندگی می کنیم و این را باید مدیون خون پاک شهیدان باشیم.

وی ابراز داشت: 600شهید دانش آموز استان سمنان در عنفوان جوانی که هر نوجوان به دنبال آرمان ها و اهداف خود است، راه شهادت را در پیش گرفتند و با نثار خون خود مدال نام آوری و نشان شجاعت را بر گردن خود آویختند.

استاندار سمنان گفت: تمام اقشار مردم و مسئولان مدیون تلاش های مجاهدانه شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند چرا که اگر این مجاهدات نبود، هیچگاه امروز شرایط مان اینگونه در اوج و عزت نبود.

استان سمنان 622 شهید دانش آموز و 134شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در ادامه این یادواره شهدا قرار است علی لاریجانی سخنرانی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان