لادروپ:

بازی فردا مقابل استقلال متفاوت خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر گفت: می‌دانم بازی سختی مقابل استقلال تهران داریم و می‌خواهیم به حداکثر امتیاز در این بازی برسیم.

بازی فردا مقابل استقلال متفاوت خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، مایکل لادروپ در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه استقلال تهران و الریان قطر در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران گفت: حدود یکسال پیش برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدیم که فکر می کنم بازی خوبی هم بود. در بازی فردا با استقلال هم می خواهیم خوب ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر ادامه داد: همه در ابتدا فکر می کردیم الهلال قدرت بزرگی در این گروه دارد اما حالا ما و استقلال در جایگاه اول و دوم هستم. انتظار داریم فردا یک استادیوم پر از تماشاگر را ببینم.

وی تاکید کرد: ما در بازی رفت مساوی کردیم ولی امیدوارم فردا بازی بهتری به نمایش بگذاریم و به سه امتیاز برسیم.

لادروپ درباره پیش بینی اش از جمعیتی که احتمالا فردا به ورزشگاه آزادی خواهند آمد صحبت کرد و گفت: سال گذشته که برای بازی با پرسپولیس آمدیم حدود 60 الی 70 هزار نفر امده بودند. فردا هم چنین انتظاری داریم. طبیعتا پر شدن استادیوم اتفاق خوبی برای تیم میزبان است.

وی در باره میزان شناخت خود از آبی پوشان تهرانی گفت: بازی رفت بازی اول هر دو تیم بود وشناخت کافی از همدیگر داشتیم. اما بازی فردا متفاوت خواهد بود و هر دو تیم با میزان آمادگی بیشتری به میدان می‌آیند. البته باید اذعان داشت استقلال سال قبل با این تیم فعلی که شفر ساخته است تفاوت زیادی دارد. استقلال نسبت به دسامبر سال گذشته تغییرات چشمگیری داشته است. آنها مقابل العین و الهلال هم توانایی های خودشان را بروز دادند. حالا باید به توانایی های فنی استقلال، مواردی همچون ورزشگاه پر از تماشاگر را نیز در بازی فردا در نظر گرفت که قطعا به کمک استقلال خواهد آمد.

سرمربی الریان قطر در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از تاباتا ستاره تیمش دارد تصریح کرد: در تیمم از یک بازیکن انتظار ندارم و خواسته هایم را از کل تیم می خواهم. بازی فردا سه امتیاز دارد و نباید فراموش کنیم که یک بازی دیگر هم غیر از دیدار فردا باقی مانده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر