خسرو حیدری:

بازیکنان جوانی داریم که می توانند جوگیر شوند

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: یک گل نمی تواند حاشیه اطمینان بالایی برای کسب سه امتیاز ایجاد کند.

بازیکنان جوانی داریم که می توانند جوگیر شوند

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری با حضور در نشست خبری پیش از بازی استقلال تهران مقابل الریان قطر در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: با شکست نفت، روحیه بالایی برای دیدار آسیایی کسب کردیم. فردا یک بازی مهم داریم و می خواهیم با کسب سه امتیاز صعود خود را حتمی کنیم. اما بدون حضور هواداران این موضوع غیر ممکن می شود.

وی ادامه داد: فردا هواداران می توانند سیزده به در خود را بگذرانند و سپس به ورزشگاه بیایند تا بازی را از نزدیک ببینند و با تشویق هایشان به ما کمک کنند. همیشه گفته ام که بهترین هواداران دنیا را داریم و می توانیم با حوضر آنها نتیجه خوبی هم بگیریم. ضمن اینکه از آنها می خواهم که اشیا ممنوعه را به ورزشگاه نیاورند و با حضور در ورزشگاه تنها از استقلال حمایت کنند.

مدافع استقلال تهران در پاسخ به این سوال که تاکتیک این تیم ابتدا گلزنی و سپس دفاع از گلی که زده است خواهد بود گفت: بازیکنان جوانی داریم که ممکن است تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار بگیرند. به آنها گفتیم وقتی هوادار داریم، باید به حریف فشار بیاوریم و اگر بخواهیم مانند دیدار با العین محتاط بازی کنیم ممکن است مساوی کنیم و امتیاز از دست بدهیم. یک گل حاشیه امنیت خوبی نبود. با یکدیگر متحدیم که به گل برسیم و اگر گل اول را زدیم، به دنبال گل های بعدی باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر