فروشگاه بلک بری دیگر هیچ اپلیکیشن پولی را نمی پذیرد

ماه فوریه بود که بلک بری اعلام کرد از تاریخ اول آوریل ۲۰۱۸، دیگر از هیچ اپلیکیشن پولی در بلک بری ورلد، فروشگاه اپلیکیشن های خود پشتیبانی نخواهد کرد. این موضوع بدان معناست که از این تاریخ به بعد دیگر انجام تراکنش های مالی با اپلیکیشن های موجود در این فروشگاه ممکن نیست.

فروشگاه بلک بری دیگر هیچ اپلیکیشن پولی را نمی پذیرد

ماه فوریه بود که بلک بری اعلام کرد از تاریخ اول آوریل 2018، دیگر از هیچ اپلیکیشن پولی در بلک بری ورلد، فروشگاه اپلیکیشن های خود پشتیبانی نخواهد کرد. این موضوع بدان معناست که از این تاریخ به بعد دیگر انجام تراکنش های مالی با اپلیکیشن های موجود در این فروشگاه ممکن نیست.

اگر چه بلک بری دیگر هیچ اپلیکیشن پولی را در فروشگاه خود نمی پذیرد، اما اپ های قدیمی همچنان می توانند از روش پرداخت درون برنامه ای به کسب درآمد خود ادامه بدهند. نکته خوب ماجرا برای توسعه دهندگان اینجاست که تحت این شرایط دیگر مجبور نیستند بخشی از سود فروش خود را با بلک بری شریک بشوند.

بلک بری در عین قطع پشتیبانی از اپلیکیشن های پولی، اعلام کرده که تا پایان ماه آوریل از ریفاند یا همان باز پس گیری اپلیکیشن های خریداری شده پشتیبانی کرده و به درخواست کاربران رسیدگی خواهد کرد. اما از این تاریخ به بعد دیگر مسئول تمام تراکنش ها خود توسعه دهندگان خواهند بود.

گفتنی است که شرکت بلک بری این روزها شکوه گذشته خود را ندارد و حتی با ورود به دنیای اندروید، عملکرد جالبی از خود در بازار به نمایش نگذاشته. با این وجود، بلک بری دست از تلاش برنداشته و انتظار می رود که امسال شاهد رونمایی دو تلفن هوشمند جدید از سوی این شرکت کانادایی باشیم که یکی از آن ها به احتمال زیاد جانشین مدل معروف KEYone خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان