تمام جذابیت‌های هوآوی P۱۰ Lite در یک نگاه

هوآوی پی ۱۰ لایت (P۱۰ Lite) یک تلفن هوشمند میان‌رده است که قرار است دل خیلی از جوانان را با امکاناتی که دارد برباید.

تمام جذابیت‌های هوآوی P10 Lite در یک نگاه

هوآوی پی 10 لایت (P10 Lite) یک تلفن هوشمند میان‌رده است که قرار است دل خیلی از جوانان را با امکاناتی که دارد برباید.

در این مطلب می‌خواهیم شما را با امکانات جذاب این محصول هوآوی که مدتی است در بازار ایران خودنمایی می‌کند آشنا کنیم؛ امکاناتی که بیش از هر چیز دیگر در زمان انتخاب و خرید یک تلفن هوشمند برای شما اهمیت دارد و این محصول هوآوی در آنها یکه‌تاز است.

نمایشگر

هوآوی پی 10 لایت نمایشگر 5٫2 اینچ از نوع Full HD دارد که با وضوح 1080 پیکسل با کیفیت 1080×1920 پیکسل تصاویر را در ابعاد مناسب و کیفیت خوب به نمایش می‌گذارد. نمایشگر پی 10 لایت از حالت‌های هوشمند برخوردار است که خود هوآوی از آنها با عنوان فناوری Knuckle Sense یاد می‌کند. این فناوری به گونه‌ای است که می‌تواند بین ضربه‌ای که با بند انگشت وارد می‌کنید و ضربه با نوک انگشت تمایز قائل شود. به عبارت دیگر، می‌توانید انتظار میانبرهای زیادی را داشته باشید که کارها را برای شما راحت‌تر می‌کند.

اسکنر اثر انگشت

هوآوی پی 10 لایت درست مانند برادران بزرگتر خود مجهز به اسکنر اثر انگشت در پشت است.

دوربین

به نظر می‌رسد یکی از جنبه‌هایی که پی 10 لایت می‌تواند بر روی آن تمرکز کند و واقعاً از عهده آن خوب برمی‌آید بخش دوربین است که هوآوی به خوبی به جزییات آن در این محصول توجه ویژه داشته است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با لنزی است که دیافراگم f/2.2 دارد. دوربین ثانویه 8 مگاپیکسل نیز از امکاناتی نظیر حالت سلفی افقی، زوم دیجیتال، برچسب جغرافیایی و غیره بهره می‌برد. شایان ذکر است که این دوربین می‌تواند فیلم‌هایی با کیفیت خیلی خوب 1080 پیکسل و از نوع HD ضبط کند.

پردازنده

پی 10 لایت با تراشه کایرن 658 و پردازنده هشت هسته‌ای A53 نیرو می‌گیرد و پردازنده گرافیک نیز از نوع Mali-T830MP2 است. حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت نیز به ظرفیت‌های بالاتر تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

باتری و رابط کاربری

باتری جدانشدنی 3 هزار میلی‌آمپر از قابلیت شارژ سریع برخوردار است. این تلفن هوشمند با رابط کاربری EMUI 5.1 و سیستم عامل اندروید نوقا 7٫0 اجرا می‌شود.

در مجموع، با تمام این امکانات و همین طور به کمک فناوری‌های Knuckle Sense، Quik Integration و فناوری‌های دیگر عملکرد بهتری را در این محصول میان رده هوآوی شاهد خواهید بود.

رنگ

پی 10 لایت در دو رنگ به بازار عرضه شده است: طلایی پلاتینیوم و مشکی. این دو رنگ با پرداخت نهایی سرامیکی جلوه و رنگ و لعاب دلرباتری دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان